بازیگران جدیدی به فیلم اقتباسی Black Bottom پیوستند

4 July 2019 - 23:00

تیلور پیگو (Taylour Paige) بازیگر فیلم‌های Jean of the Joneses، White Boy Rick و Zola، جانی کوین (Jonny Coyne) بازیگر فیلم‌های The Nun و Nightcrawler، جرمی شاموس (Jeremy Shamos) بازیگر فیلم‌های Birdman و The Big Sick و دوسن بران (Dusan Brown) بازیگر فیلم‌های The Lion Guard و ۴۲ به بازیگران فیلم Black Bottom، اقتباسی از ما رینی (Ma Rainey) پیوستند. این فیلم اقتباسی از اجرای آگست ویلسون (August Wilson) در سال ۱۹۸۲ است که دنزل واشینگتن (Denzel Washington) آن را برای نتفلیکس تولید می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگران به بازیگران پیشین معرفی شده برای فیلم یعنی وایولا دیوس (Viola Davis) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» با بازی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، گلین تورمن (Glynn Turman)، کولمن دومینگو (Colman Domingo) و مایکل پاتز (Michael Potts) پیوستند. جورج سی ولف (George C. Wolfe) کارگردان فیلم Lackawanna Blues که نامزد جایزه‌ی Emmy هم شده است، فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

روبن سانتیگو هادسون (Ruben Santiago-Hudson) فیلم‌نامه را نوشته است که درواقع  ما رینی (Ma Rainey) و تنش‌هایی که او با پیشکارش، تولیدکننده‌اش و گروهی از دوستانش که در ضبطی در یک استودیو در شیکاکو در سال ۱۹۲۷ تجربه می‌کند، را به تصویر می‌کشد.

تاد بلک (Todd Black) و دنی ولف (Dany Wolf) در کنار دنزل واشینگتن به تولید فیلم خواهند پرداخت. شایان به ذکر است که کونستانزا رومرو (Constanza Romero) تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم است. همچنین آغاز فیلم‌برداری برای ماه دیگر و در پیتسبورگ برنامه‎‌ریزی شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.