افسار Outlaw Posse در دستان ماریو ون پیبلز

5 July 2019 - 13:00

ماریو ون پیبلز، بعد از آخرین بار که در سال ۱۹۹۳ در فیلم تاریخی Posse سوار بر اسب دیده شده بود، بار دیگر برای کارگردانی و بازی در فیلم Outlaw Posse انتخاب شده است. فیلم‌نامه فیلم را هم خودش نوشته است. پیبلز در ساخت این فیلم درام با فیلم‌ساز برنده جایزه امی، کیپ کنوایزر و کریستوفر میلر همکاری می‌کند. مرحله پیش‌تولید فیلم تا اوایل سال بعد طول می‌کشد و پیبلز انتخاب بازیگران اصلی آن را شروع کرده. کنوایزر و میلر هم تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Outlaw Posse در تپه‌ها و شهرهای بی‌قانون غرب وحشی آمریکایی و در اواخر قرن نوزدهم اتفاق میفتد. ون پیبلز نقش رهبر یک گروه گاوچران سیاه‌پوست را بازی می‌کند. این گروه در پی حقیقت و عدالت‌اند.

ون پیبلز قصد دارد روح فیلم قبلی را در این فیلم حفظ کند. در فیلم قبلی شخصیت او رهبر یک گروه مردان سیاه‌پوست بود که بعد از جنگ بین اسپانیا و آمریکا به دنبال کسانی می‌گشت که پدرش را به شکل فجیعی کشته بودند.
ون پیبلز که پسر ملوین ون پیبلز است در مصاحبه‌ای عنوان کرده:

مردم سال‌هاست که از من می‌خواهند یک وسترن چندفرهنگی بسازم و وقت‌اش همین الان است. این بار ما کارکترهای بی‌هوا و سرسخت مونثی داریم که در کنار شخصیت‌های مهم واقعی برگرفته از غرب وحشی قرار گرفته‌اند. این یک گروه قانون‌شکن است برای این که از قدیم گفته‌اند آن‌جا که قوانین ناعادلانه‌اند، گاهی قانون‌شکنان عدالت به‌همراه می‌آورند. ما در نسخه خودمان از غرب وحشی زندگی می‌کنیم؛ و این‌جور فیلم‌ها بازنماینده قهرمانانی هستند که برای بقای روزانه‌مان می‌جنگند.

کنوایزر و میلر، سرمایه‌گزاران Money Pool، می‌گویند:

در زمانه‌ای که سینمای آفریقایی-آمریکایی می‌تواند افق‌هایش را گسترش دهد، درهای استودیوها به روی متقاعدکننده‌ترین فیلم‌سازها باز است. ون پیبلز دوباره نقش یک سوارکار را در یک فیلم کلاسیک بازی می‌کند، و Outlaw Posse دقیقا همان پروژه‌ای است که Money Pool برای آن‌ بنا نهاده شده.

Money Pool دو سال پیش بنا نهاده شد تا در حوزه فرهنگی کار کند و امکان و اعتبار لازم برای ساخت فیلم، برنامه تلویزیونی و رسانه‌های جدید را فراهم کند. این شرکت تا کنون توانسته چهار فیلم بسازد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.