دیزنی/ فاکس فیلم The Mysteries Of Harris Burdick خواهند ساخت

4 July 2019 - 23:30

دیزنی/ فاکس سومین پروژه‌ی ساخت فیلم این بار بر اساس کتاب تصویری نوشته شده توسط کریس ون السبرگ (Chris Van Allsburg) نویسنده‌ی کتاب jumanji را کلید زدند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نام این اثر The Mysteries Of Harris Burdick است، ریف جودکینز (Rafe Judkins) آن را اقتباس خواهد کرد و همکاران ون السبرگ یعنی بیل تایتلر (Bill Teitler)، مایک وبر (Mike Weber) و تد فیلد (Ted Field) به همراه شرکت ۲۱ Laps متعلق به شان لوی (Shawn Levy) و دن کوهن (Dan Cohen) تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت.

کتاب راجع به مرد مرموزی به نام هریس بردیک (Harris Burdick) است که مجموعه‌ای از نقاشی‌های شگفت انگیز با عنوان‌های کوتاه را به ناشری ارائه می‌کند. بردیک قول می‌دهد که روز بعد با داستانی کامل راجع به نقاشی‌ها بازگردد ولی این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد. The Mysteries of Harris Burdick خوانندگان را تشویق می‎کند تا داستان‌های خودشان را برای هر نقاشی خلق کنند؛ کتابی پرفروش که تبدیل به برنامه‌ی آموزشی محوری در کلاس‌های خلاقیت‌ نوشتاری در دبیرستان‌های آمریکا شده است.

این پروژه همکاری مجدد جودکینز با تعداد زیادی از تهیه کنندگان این فیلم است؛ او پیش از این برای بازنویسی فیلمنامه‌ی Uncharted با لوی و ۲۱ laps در سونی همکاری کرده بود ضمن اینکه خالق و شورانر سریال مورد انتظار Wheel of Time برای وبر و فیلد در آمازون نیز هست.

دیزنی/ فاکس، اخیرا روند توسعه‌ی The Garden of Abdul Gasazi و سال گذشته نیز توسعه‌ی The Sweetest Fig به کارگردانی پل فایگ (Paul Feig) که هردو آثاری از کریس ون السبرگ هستند را آغاز کرده بودند.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.