کریستوفر مک‌کواری بعید می‌داند بخواهد یک فیلم ابرقهرمانی بسازد

6 July 2019 - 16:01

بر کسی پوشیده نیست که کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie)، کارگردان فیلم Mission Impossible: Fallout، از طرفداران پروپاقرص سوپرمن است. این ممکن است در علاقه‌اش به کمیک‌های DC ریشه داشته باشد یا مربوط باشد به لذتی که او از کارکردن با بازیگر Man of Steel یعنی هنری کویل (Henry Cavill) برده است. علی‌رغم صحبت‌هایی که هر کدام در گذشته درباره یک فیلم سوپرمن داشته‌اند، مک‌کواری حالا اعتقاد دارد که احتمال این که یک فیلم‌ ابرقهرمانی کارگردانی کند، بسیار کم است. با سینما فارس همراه باشید.

مک‌کواری در یک سری توئیت توضیح داده که چرا تابه‌‌حال ساخت یک فیلم ابرقهرمانی را برعهده نگرفته است. براساس گفته‌های او، مشکل زیر سر استودیوهاست. وقتی از او پرسیدند که آیا شایعاتی که می‌گویند او به ساخت فیلم Green Lantern ملحق شده است صحت دارند یا نه، او این شایعه را بی‌اساس خواند. مک‌کواری گفت:

قضیه خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. می‌گویند به من و کویل پیشنهاد کار در فیلم بعدی سوپرمن را داده‌اند. از این خبرها نیست. استودیوها هیچ‌وقت به ایده‌های اوریجینال من اهمیت نداده‌اند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که من ایده‌های ناقص خودشان را درست کنم.

مک‌کواری تلاش کرد نظراتش را شفاف‌تر کند:

آن‌ها هیچ‌وقت نه نگفتند. در واقع هیچ‌وقت حاضر نشدند از منطقه امن‌شان خارج شوند و کار جدیدی را شروع کنند. این دقیقا قبل از اکران Fallout بود. و نه، من حاضر نیستم دوباره درباره‌اش فکر کنم. چیزهای خیلی خیلی زیاد دیگری وجود دارند که بخواهم انجام‌شان دهم.

این ما را به توئیت نهایی او در این موضوع می‌رساند. مک‌کواری این‌طور جمع‌بندی کرد:

باید بگویم، احتمال این که بخواهم یک فیلم ابرقهرمانی بسازم بسیار بسیار اندک است.

سایت ComicBook.com قبلا در آوریل امسال با مک‌کواری مصاحبه‌ای کرده بود که این کارگردان در آن مصاحبه، صحبت‌هایش با هنری کویل درباره فیلم سوپرمن را افشا کرده بود:

هنری کویل می‌داند که آن فیلم چگونه خواهد بود. ما مدتی طولانی دراین‌باره صحبت کردیم؛ و هنری یکی از طرفداران بزرگ سوپرمن است. او درباره نقش‌اش در سوپرمن صحبت کرد و من فکر کردم که واقعا کار بزرگی است و نظرم را به او گفتم. در آن توئیتی که شما درباره‌اش صحبت می‌کنید یک نفر پرسیده که «آیا انجام‌اش خواهی‌ داد؟» و من هم گفته‌ام: «هی! اونا می‌دونن منو کجا می‌تونن پیدا کنن.» هیچ‌کس تا به حال در این باره حرف نزده، ولی می‌دانید…

نسخه بلوری Mission Impossible: Fallout ساخته مک‌کواری هم‌اکنون در دسترس است. نقش‌آفرینی بعدی کویل هم در فیلم The Witcher از تولیدات نت‌فلیکس خواهد بود.

منبع:comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.