اولین تصویر کلاز بنگ در سریال دراکولا منتشر شد

6 July 2019 - 15:30

نتفلیکس و بی بی سی از عکسی که در آن کلاز بنگ (Claes Bang) بازیگر فیلم The Girl in the Spider’s Web نقش دراکولا (Dracula) را بازی می‌کند، رونمایی کردند. این سریال از استیون موفات (Steven Moffat) و مارت گاتیس (Mart Gattis) درباره‌ی یک خون آشام افسانه‌ای است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

دراکولا از رمان کلاسیک برام استروکر (Bram Stroker) که توسط استیون موفات و مارک گاتیس نوشته شده است، الهام گرفته است. قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای آن دراکولا را، دوباره در سال ۱۸۹۷ در ترانسیلوانیا جایی که نوشیدن خون در لندن خلاف بود، به جهان معرفی می‌کند.

کلاز بنگ گفته است:

من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است نقش دراکولا را بازی کنم، مخصوصا اینکه فیلم‌نامه در درستان هنرمندان با مهارت و باور نکردنی مثل استیون موفات و مارک گاتیس است. من بسیار هیجان‌زده هستم که وارد این شخصیت بسیار جذاب و فوق‌العاده شدم، بله شخصیت دراکولا شرور است اما او ویژگی‌هایی مثل با استعداد بودن، عاقلانه تصمیم گرفتن، شوخی طبعی و جذابیت را در هم آمیخته است. من این را درک می‌کنم که در این سال‌ها انسان‌های شگفت‌انگیز و مختلفی نقش دراکولا را بازی کردند، اما من از اینکه در نقش این شخصیت باور نکردنی بازی می‌کنم، احساس خاصی دارم.

گاتیس، موفات و سو ورچو (Sue Vertue) نویسندگان سریال گفته‌اند:

چه کسی می‌توانست بهتر از کلاز باشد؟  تمام ویژگی‌ها در او جمع شده است. با استعداد و بی‌نقص است، عقلانی تصمیم می‌گیرد، مرگ آور و بلند قد است، او مخوف و سیاه است.

کلاز بنگ اخیرا در فیلم The Girl in the Spider’s Web درخشیده است که فیلم بر اساس رمانی از استیگ لارسون (Stieg Larsson) است. از اعتبارات دیگر او در سینما می‌توان به هنرنمائی در فیلم The Square، The Bay of Silence، The Glass Room و Lyrebird و همچنین سریال The Bridge اشاره کرد.

ونگر و رئیس BBC از چارلوت مور (Charlotte Moore) برای این سریال که توسط موفات و گاتیس نوشته شده است، کمک گرفتند. گاتیس، موفات و سو ورچو از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم از جانب Hartswood Films هستند. بن ایروینگ برای بی بی سی تهیه کنندگی خواهد کرد و  Tanz نیز برای نتفلیکس این کار را خواهد کرد.BBC Studios Distribution وظیفه‌ی توزیع سریال را در سطح بین‌الملی را بر عهده دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.