اوتومو کاتسوهیرو، سوپراستار انیمه‌سازی از فیلم Orbital Era و قسمت جدیدی از Akira رونمایی کرد

6 July 2019 - 16:30

اوتومو کاتسوهیرو (Otomo Katsuhiro)، یکی از پیشروان ساخت انیمه در ژاپن، کارگردانی یک فیلم اکشن ماجراجویی به نام Orbital Era را برعهده گرفته است. این فیلم توسط شرکت سانرایز که قسمتی از باندای نامکو است، تهیه خواهد شد. با سینما فارس همراه باشید.

سانرایز همچنین تهیه‌کننده نسخه جدیدی از Akira، مجموعه‌ای که مسیر اوتومو به موفقیت را هموار کرد، خواهد بود. همچنین پخش‌کننده مانگا، کندانشا هم با اوتومو همکاری می‌کند تا «Otomo: The Complete Works» را بسازد.

اوتومو، ماکوتو آسانوما (Makoto Asanuma) مدیر شرکت سانرایز و یاسوماسا سوشیا (Yasumasa Tsuchiya) تهیه‌کننده شرکت سانرایز، این پروژه‌های سه‌گانه را چهارشنبه در لس‌آنجلس و در مراسم انیمه اکسپو رونمایی کردند.

Orbital Era بعد از Akira و Steamboy سومین فیلم اوتومو خواهد بود. او نویسندگی، طراحی و کارگردانی تصویر این کار را برعهده گرفته است. داستان این فیلم در یک کلونی فضایی در حال ساخت اتفاق می‌افتد و زندگی چند پسر جوان که در آن‌ موقعیت خطرناک برای بقا می‌جنگند را دنبال می‌کند. اوتومو در این‌باره گفت:

واقعیتی که در آینده بشریت اتفاق خواهد افتاد، از زاویه دید آن‌ها روایت خواهد شد.

هیچ برنامه مشخصی برای زمان اکران این آثار اعلام نشد.

آکیرا از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۰ به‌صورت هفتگی در مجله مانگایی به نام کودانشا منتشر می‌شد. محبوبیت آن پس از ساخت فیلم انیمیشنی بر اساس آن در سال ۱۹۸۸ افرایش یافت. همچنین بازی ویدیویی براساس آن ساخته‌ شد. در سال ۲۰۰۲، این مانگا برنده جایزه آیزنر شد. این جایزه یکی از مهم‌ترین جوایز مربوط به صنعت کمیک در آمریکاست و الهام‌بخش سازندگان زیادی از سراسر جهان بوده است.

اوتومو شخصا تدوین و برنامه‌ریزی The Complete Works را در کندانشا برعهده خواهد گرفت. هدف از این مجموعه ارائه یک کالکشن تر و تمیز از کارهای اوتومو است تا طرفداران‌اش بتوانند مسیر پر پیچ و خمی که ایده‌ها و خلاقیت‌های او از ابتدای دوره فعالیت‌اش طی کرده‌اند را شاهد باشند. این مجموعه شامل همه کارها و فعالیت‌های اوتومو از سال ۱۹۷۱ و به ترتیب زمانی خواهد بود. انتشار آن در قالب دو نسخه ژاپنی و بین‌المللی اتفاق خواهد افتاد.

منبع: variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.