پوستر فیلم Ready or Not منتشر شده است

6 July 2019 - 17:30

 

Fox Searchlight پوستر جدیدی برای فیلم Ready or Not منتشر کرده است، که ستاره‌ی این فیلم کمدی و هیجان‌انگیز سامارا ویوینگ (Samara Weaving) بازیگر سریال Ash vs. Evil Dead در نقش زنی است که اسمش گریس (Grace) است، و گریس باید در یک بازی مرگبار و راز y که پنهانی و توسط فامیل‌های همسرش به آن وارد شده است، جان سالم به در ببرد. تاریخ انتشار فیلم دو روز از تاریخ انتشار قبلی که اعلام شد، به تعچیق افتاده است، و در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۲۱ اوت برنامه ریزی شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Ready or Not داستان یک عروس جوان را دنبال می‌کند که در شب عروسی‌اش، فامیل‌های غیر عادی همسرش، که آن‌ها رسم و سوم عجیب غریبی داشتند، دعوت داشتند.  آن رسم، بازی هولناک و کشنده‌ای بود که همه برای زنده ماندن باید می‌جنگیدند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به آندی مک‌داول (Andie MacDowell) بازیگر فیلم Groundhog Day، آدام برادی (Adam Brody ) بازیگر فیلم Shazam، مارک اوبرین (Mark O’Brien) بازیگر سریال Halt and Catch Fire، هرنی چرنی (Henry Czerny) بازیگر فیلم Revenge، کریستین بران (Kristian Bruun) بازیگر فیلم Orphan Black، ملانی اسکروفانو (Melanie Scrofano) بازیگر فیلم Wynonna Earp و الیس لوسکیو (Elyse Levesque) بازیگر بازیگر سریال The Originals اشاره کرد.

سال گذشته Fox Searchlight برای دریافت حقوق فیلم اقداماتی کرد که باعث دعوای شدیدی در مقابل استودیوهای دیگر شد. این فیلم قرار است توسط تیم کارگردانی تایلر گیلت (Tyler Gillett) و مت بتینلی اپلین (Matt Bettinelli-Oplin) از گروه فیلم‌سازی Radio Silence کارگردانی می‌شود. فیلم‌نامه‌ی Ready or Not توسط گای بوسیک (Guy Busick) و رایان مرفی (Ryan Murphy) نوشته شده است.

از تهیه‌کنندگان فیلم می‌توان تریپ وینسون (Tripp Vinson) از Vinson Films و جیمز وندربیلت (James Vanderbilt)، بردلی فیسچر (Bradley Fischer) و ویلیام شراک (William Sherak) از Mythology Entertainment را نام برد. شایان به ذکر است که تارا فارنی (Tara Farney)، ترسی نیبرگ (Tracey Nyberg) و چاد ویللا (Chad Villella) از Radio Silence از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

سامارا ویوینگ یک بازیگر استرالیایی است که بخاطر نقشش در فیلم درام Three Billboards Outside Ebbing, Missouri مشهور شده است، او در کنار بازیگران موفق به کسب جایزه‌ی Academy مانند فرانسس مک‌دورمند (Frances McDormand) بازیگر فیلم Fargo و Isle of Dogs و همچنین سم راکول (Sam Rockwell) بازیگر فیلم‌های Green Mile و Backseat در این فیلم درخشیده است. سامارا اخیرا در یک سریال درام و رمانتیک استرالیایی به‌‌نام Picnic at Hanging Rock در کنار ناتالی دورمر (Natalie Dormer) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» دیده شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.