سری کامیک و سریال The Walking Dead پایانی متفاوت خواهند داشت

4 October 2016 - 09:00

آیا آخرالزمان زامبی محور برای  The Walking Dead به پایان خواهد رسید؟ با مجموعه سری کامیکی که از سال ۲۰۰۳ در حال انتشار است و سریالی که در سال‌های متوالی جزو محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه‌های کابلی است و فصل هفتم آن به پخش نزدیک می‌شود، شاید پاسخ به این سوال چندان راحت نباشد. ولی به هر حال، هر آغازی، پایانی خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت کرکمن (Robert Kirkman) سازنده سریال The Walking Dead اشاراتی در سال‌های اخیر به این موضوع داشته‌است. او از هم اکنون می‌داند که سری کامیک خود را چگونه به پایان خواهد رساند و از این موضوع خوشحال است که سریال نیز با قدرت تا جایی که می‌تواند ادامه می‌یابد. با این وجود، کرکمن برروی این موضوع تاکید داشته‌است که مجموعه کامیک و سریال تلویزیونی، پایانی متفاوت خواهند داشت.

در گفتگو با کوین اسمیت (Kevin Smith) و گرگ گرانبرگ (Greg Grunberg) در برنامه Geeking Out، کرکمن به همه اطمینان داد که او دقیقا می‌داند که در پایان مجموعه کامیک، سرنوشت کاراکترهای باقی مانده را چگونه رقم بزند، ولی بر این موضوع تاکید داشت که این پایان، به هیچ وجه تشابهی با پایان سریال تلویزیونی نخواهد داشت. کرکمن همچنین اعلام کرد که به طور قطع، مجموعه کامیک دیرتر از سریال به پایان خواهد رسید، چون او قصد دارد دنیای The Walking Dead را با ایده‌های خودش به پایان برساند.

the-walking-dead-promo-pic-season-5

طرفداران مجموعه کامیک و سریال، کاملا بر این موضوع واقف هستند که هر دو محصول، با وجود هسته داستانی مشابه، ماهیتی متفاوت دارند. اگرچه سریال در بسیاری از موارد قصد دارد از محدوده کامیک با داستان‌هایی نظیر، برخی کاراکترها، زندان، وودبری، فرماندار و اکنون نیگان، جدا شده و دوباره به آن بازگردد ولی با این وجود، هنوز هم تفاوت‌های چشم گیری بین این دو وجود دارد. تفاوت‌هایی که سریال با مجموعه کامیک دارد، از جمله زنده ماندن برخی کاراکترها (که در کامیک مرده‌اند) و مردن برخی دیگر از آنها (که در کامیک زنده هستند)، به طور قطع این ایده را از بسیار قبل‌تر به وجود آورده بود که پایان این دو با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

البته این خبر برای کسانی که هر دو محتوا را دنبال می‌کنند خبر خوبی خواهد بود. در حالی که سریال The Walking Dead به طور قطع روش سریال Game of Thrones را دنبال نمی‌کند (رسیدن به داستان کتاب‌ها و در نهایت عبور از آنها)، نتیجتاً حس رضایت‌مندی بیشتری به وجود می‌آید که داستان سریال، از محتوای اقتباس شده تفاوت داشته‌باشد. این موضوع به سازندگان سریال اجازه استفاده المان غافل‌گیری را می‌دهد و این موضوع را یادآوری می‌کند دنیای سریال و کامیک در مقایسه با یکدیگر چه تفاوت‌هایی دارند.

تنها می‌توان امید داشت که با به اتمام رسیدن مجموعه کامیک و سریال تلویزیونی، پایانی مناسب در انتظار طرفدارانی باشد که سال‌ها با عشق و علاقه داستان این مجموعه را دنبال کرده‌اند. با نگاه به نحوه برخورد The Walking Dead با قهرمانانی که سال‌های برای زنده ماندن با گله‌ای از زامبی‌ها مقابله کرده‌اند، متوجه می‌شویم که به احتمال بسیار زیاد، اکثر مخاطبان از این پایان راضی خواهند بود.

سریال The Walking Dead برای فصل هفتم خود، یکشنبه ۲ آبان، به پخش شبکه AMC باز خواهد گشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.