فیلم سولوی بتمن، عنوان The Batman را خواهد داشت

4 October 2016 - 10:00

بازیگر و فیلم‌ساز برنده جایزه اسکار، بن افلک (Ben Affleck)، با ساخت درام‌های چالش‌برانگیز و مهیج تاریخی، مهارت و توانایی خود را به عنوان فیلم‌ساز بر همه ثابت کرده‌است و به همین دلیل است که بسیاری از طرفداران ژانر ابرقهرمانان، مشتاقانه منتظر امضای او در فیلم پیش روی سولوی بتمن در دنیای سینمایی DC هستند. افلک علاوه بر نقش‌آفرینی به عنوان قهرمان شنل پوش و کارگردانی این فیلم، با همکاری جف جانز (Geoff Johns) رئیس کمپانی DC، در حال نگارش سناریوی این فیلم نیز هست. به دنبال درام جنایی تاریخی Live By Night «زنده در شب»، که مربوط به دوره زمانی تحریم در آمریکا می‌شود و درسال آینده اکران خواهد شد، فیلم سولوی بتمن پروژه بعدی افلک به عنوان کارگردان خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

برای مدت زمان بسیاری بود که این شایعه وجود داشت که فیلم بتمنِ افلک، عنوان The Batman را خواهد داشت و این موضوع با عنوان دقیق‌تر فیلم امسال زک اسنایدر (Zack Snyder) در تناقض است. حال افلک این موضوع را تایید کرده‌است که تا اطلاع ثانوی، عنوان فیلم همین خواهد بود. او در مصاحبه با Associated Press، در مراسم تبلیغ فیلم پیش روی خود، The Accountant «حسابدار»، به کارگردانی گوین اوکانر (Gavin O’Connor)، این موضوع را تایید کرد:

فکر می‌کنم عنوان فیلم The Batman خواهد بود. حداقل در حال حاضر این اسمی است که در نظر داریم. ممکن است آن را تغییر دهم… ولی فعلا عنوان همین است. در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم‌نامه هستیم و اوضاع به خوبی پیش می‌رود و من در این مورد بسیار هیجان زده هستم.

با وجود سادگی چنین عنوانی برای یک فیلم ابرقهرمانانه، می‌توانیم تفاوتی مشخص را بین فیلم افلک و دیگر فیلم‌های قبلی با این عنوان را حس کنیم؛ که در این مورد می‌توانیم به عناوینی مانند Batman ساخته تیم بورتون (Tim Burton) در سال ۱۹۸۹ و ریبوت Batman Begins ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در سال ۲۰۰۵ اشاره کنیم. فیلم بتمن افلک هنوز فاصله زیادی با پا گذاشتن در مسیر آن فیلم‌ها دارد که هرکدام امضای خود را بر روی قهرمان شنل پوش گذاشتند، ولی به گفته افلک این موضوع که او در این فیلم وجهه «بزرگترین کاراگاه دنیا» را در این کاراکتر نمایان‌تر خواهد کرد، ما را به موفقیت این فیلم، روز به روز امیدوارتر می‌کند.

دیگر وجه تفاوت فیلم افلک با دیگر عناوین که در گذشته ساخته شدند، تبهکاری است که در این فیلم حضور خواهد داشت. قبلا این موضوع تایید شده‌است که نقش اصلی منفی در این فیلم، مزدور معروف دنیای DC، اسلید ویلسون یا همان Deathstroke خواهد بود که قرار است توسط جو مانگانیلو (Joe Manganiello) بازی شود. به احتمال بسیار زیاد فیلم  Justice League  با معرفی این شخصیت، عمق بیشتری به او در فیلم بتمنِ افلک خواهد داد. و این موضوع باعث می‌شود فیلم حالتی یکپارچه با دنیای سینماتیک DC داشته باشد، اتفاقی که در دیگر فیلم‌های ساخته شده در گذشته، شاهد آن نبودیم.

فیلم سولوی بتمن در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.