اولین تریلر لایو اکشن Mulan به همراه پوستر آن منتشر شد

7 July 2019 - 21:39

استودیو والت دیزنی تریلر فیلم Mulan را منتشر کرده که برای اولین بار نگاهی بر لایو اکشن جدید مولان دارد. فیلم مولان در سال ۱۹۹۸ اواخر رنسانس دیزنی اکران شد و اقتباسی از افسانه چینی هوا مولان بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرچه داستان مولان، جنگجوی ارتش چین، را نشان داد که ادی مورفی بازیگر نگهبان اژدها موشو بود و این فیلم را اثر دوست‌داشتنی در دیزنی کرد. همانند خیلی از انیمیشن‌های دیزنی، این فیلم خانوادگی شد.

هنوز عشق خیلی از طرفداران به مولان آن را گزینه مناسبی برای دیزنی کرده تا بازسازی لایو اکشن آن صورت گیرد. این فیلم که مارس ۲۰۲۰ اکران می‌گردد توسط نیکی کارو (Niki Caro) کارگردانی شده و لی ییفی (Liu Yifei) بازیگر آمریکایی-چینی در آن می‌درخشد. اولین تصویر از مولان سال گذشته با آغاز فیلمبرداری شروع شد اما دیزنی تا امروز ویدئویی از آن منتشر نکرده بود.

دیزنی تیزر تریلر و پوستر مولان را با هم منتشر کرده و این فرصت را به طرفداران داده تا نگاهی بر این لایو اکشن جدید داشته باشند.

علاوه بر لی، دانی ین (Donnie Yen) مشاور مولان، تانگ، یوسون ان (Yoson An) دوست و عشق مولان، چن هانگویی، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، جنگجو هان، بوری خان، گانگ لی (Gong Li)، جادوگر تبهکار، زیان لنگ، تزی ما (Tzi Ma)، پدر مولان، هاو ژو و جت لی (Jet Li)، امپراطور، هستند. جیمی وانگ (Jimmy Wong)، دوآ موآ (Doua Moua) و چن تانگ (Chen Tang) سربازان مولان؛ لینگ، پو و یاو هستند.

براساس شواهد بدست آمده از لیست بازیگران، شخصیت‌های فیلم لایو اکشن مولان ترکیبی از فیلم اصلی و جدید هستند.

تریلر مولان حاکی از تفاوت‌های بسیار فیلم کارو با انیمیشن اصلی است. برخلاف بازسازی‌های اخیر مانند علاءالدین، دیو و دلبر و کتاب جنگل، تیم خلاق مولان قصد دارند آن را از فیلم انیمیشنی‌اش مجزا کنند، هرچند باید منتظر ماند و دید.

بدون موسیقی برجسته این فیلم، شخصیت‌هاب محبوب موشو و لی شانگ و تغییرات بوجود آمده در داستان فیلم، مشخص نیست مولان با مخاطبین سال ۱۹۹۸ خود ارتباط برقرار کند یا خیر.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.