اتمام فیلم‌برداری Spider-Man: Homecoming

4 October 2016 - 17:00

زمانی که مارول و سونی تصمیم گرفتند Spider-Man را زیر چطر دنیای سینماتیک مارول بیاورند، بسیاری از این موضوع شگفت‌زده شدند. حضور او در Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نقدهای خوبی به همراه داشت و باعث شد بسیاری از طرفداران برای دیدن تام هالند (Tom Holland) در نقش‌های آینده مرد عنکبوتی بیش از پیش هیجان زده باشند. انتظارات برای دیدن عنکبوت محبوب سینما چندان هم طولانی نخواهد بود، جایی که تاریخ اکران فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» فاصله چندانی با ما ندارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با انتشار اخبار بی‌شمار پیرامون بازیگران جدید، تصاویر صحنه‌های فیلم‌برداری و شایعات گوناگون، این فیلم سولو به هیچ وجه از دید عموم مخفی نمانده است. اخیرا نیز شاهد پخش شایعاتی پیرامون شروری جدید در فیلم (شخصیت Nightwatch) و همچنین انتشار تصاویر جدید از صحنه فیلم‌برداری همزمان با تغییر مکان فیلم‌برداری و بازگشت به شهر نیویورک، بودیم. این سفر نیز سفری کوتاه به شمار می‌رود، چرا که بازیگران نه تنها خبر از اتمام فیلم‌برداری شهر نیویورک دادند، بلکه اعلام کردند که کل پروسه تولید به پایان رسیده‌است.

هالند خود، با انتشار تصویری در اینستاگرام، خبر از اتمام فیلم‌برداری این پروژه داد. اخیرا، همبازی جوان او زندایا (Zendaya) در نقش مری جین، تونی دوولوری (Tony Revolori) درنقش فلش تامپسون، جیکوب بتالون (Jacob Batalon) در نقش ند لیدز و لورا هریر (Laura Harrier) در نقش لیز آلن نیز به شهر نیویورک باز گشته‌اند. اگر پست هالند برای شما در رابطه با اتمام فیلم‌برداری کافی نباشد، هریر نیز پستی مشابه در اسنپ‌چت خود منتشر کرده‌است که هر دو پست را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

holl

harrrr

اتمام فیلم‌برداری در این تاریخ، نشان می‌دهد که کل پروسه فیلم‌برداری این پروژه سه ماه به طول انجامیده است. در واقع اتمام فیلم‌برداری در این تاریخ، باعث می‌شود هالند تا قبل از بازگشت به آتلانتا برای فیلم‌برداری نقش نامعلومش در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی»، یک ماه وقت آزاد داشته‌باشد.

حال که پروسه فیلم‌برداری به اتمام رسیده‌است، تمام تمرکز باید بر روی تبلیغ اولین فیلم اسپایدی در دنیای مارول قرار بگیرد. با تاریخ اکران خود در اواسط تابستان، بسیاری از طرفداران می‌توانند انتظار داشته‌باشند که اولین تصاویر مربوط به دنیای فیلم را در اواخر امسال مشاهده کنند. در همین حال، بسیاری از طرفداران نیز بی‌صبرانه منتظر انتشار اولین تریلر برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره ۲» هستند، ولی به احتمال زیاد اولین تریلر تشابه بسیاری با ویدیوی منتشر شده در کامیک کان سن دیگو در اوایل تابستان امسال خواهد داشت. با این که این موضوع دور از ذهن است ولی این امکان نیز وجود دارد که در کامیک کان نیویورک، شاهد انتشار اولین تصاویر از نقش مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش Vulture باشیم.

 Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶، راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.