شالریز ثرون و هلن میرن برای سریع و خشن ۹ باز خواهند گشت

9 July 2019 - 09:00

وین دیزل (Vin Diesel) در اینستاگرام اعلام کرد که شارلیز ثرون (Charlize Theron) و هلن میرن (Helen Mirren) برای ایفای نقش در قسمت نهم از مجموعه‌ی Fast & Furious، ساخته‌ی یونیورسال، باز می‌گردند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هر دو شخصیت در فیلم Fate of the Furious و در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند. ثرون نقش تروریست سایبری به نام سایفر را ایفا می‌کرد که شخصیت وین دیزل یعنی دومنیک تورتو را مجبور کرد برای او کار کند و علیه خانواده‌اش شود. میرن نیز ایفا کننده‌ی نقش مگدالن شاو، مادر دکارد شاو (جیسون استاتهام) و اوون (لوک اونز)، بود. میرن همچنین در اسپین آف سریع و خشمگین یعنی هابز و شاو که در دوم اوت (یازدهم مرداد) اکران می‌شوند نیز حضور دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جان سینا (John Cena) اشاره کرد که ایفاگر نقش نامعلومی است.

جاستین لین (Justin Lin) کارگردان فیلم Fast & Furious 6، برای کارگردانی قسمت نهم که در حال حاضر درحال فیلمبرداری در لندن است، بازگشته و دن کیسی (Dan Casey) فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس داستانی از لین و آلفردو بوتلو (Alfredo Botello) به نگارش درآورده است. سریع و خشمگین ۹ در تاریخ ۲۲ می (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

دیزل به همراه سامانتا وینسنت (Samantha Vincent) و شرکت Perfect Storm Entertainment که جاستین لین موسس آن است و شرکت Roth/Kirschenbaum Films که موسسان آن جفری کیرشبام (Jeffrey Kirschenbaum) و جو راث (Joe Roth) هستند، تهیه کنندگی این عنوان را برعهده دارند. دیزل تهیه کنندگی فیلم‌های پرفروشی از مجموعه‌ی سریع و خشمگین، یعنی The Fate of the Furious و Furious 7 و Fast & Furious 6 و Fast Five را برعهده داشته است. فروش جهانی این مجموعه‌ تا کنون مزر ۵٫۱ میلیارد دلار را رد کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.