ساموئل ال.جکسون و کریس راک در فیلم بعدی Saw بازی خواهند کرد

9 July 2019 - 09:30

اعلام شده که فیلم جدید از مجموعه Saw بازی کریس راک (Chris Rock) و ساموئل ال.جکسون (Samuel L. Jackson) را همراه خواهد داشت. راک نقش کاراگاه پلیسی را بازی خواهد کرد که روی تعدادی جنایت هولناک تحقیق می‌کند و جکسون نقش پدر راک را به عهده خواهد داشت. همچنین بازیگران دیگری که به این پروژه پیوسته‌اند مکس مینگلا (Max Minghella) و ماریسول نیکولز (Marisol Nichols) هستند. نیکولز نقش رئیس راک به نام انجی گارزا را اجرا خواهد کرد. تولید این فیلم که هنوز نام قطعی ندارد آغاز شده است. با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به عنوان «یک تجربه اره‌ای» توصیف شده و براساس علاقه راک به این مجموعه توسعه یافته است. کارگردانی این فیلم را کارگردان کارکشته دارن لین بوسمان (Darren Lynn Bousman) به عهده دارد و پیت گولدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) فیلم‌نامه آن را نوشته اند.

جو دریک (Joe Drake) رئیس گروه Lionsgate Motion Picture در بیانیه‌ای گفت:

ما فکر می‌کنیم ساموئل ال.جکسون و کریس راک همراه با مکس مینگلا و ماریسول نیکولز این فیلم را به یک نسخه ویژه در مجموعه فیلم‌های Saw تبدیل می‌کنند. بنابراین ما نمی‌توانیم تا زمان انتشار این نسخه غیرمنتظره و داستان پلید جدید آن برای طرفداران این مجموعه صبر کنیم. این فیلم مرحله جدیدی در تغییرات کلی مجموعه Saw خواهد بود.

در ماه مه اعلام شد که Lionsgate و Twisted Pictures با راک همکاری کرده‌اند تا با فیلم جدیدی که در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، دنیای مجموعه Saw را گسترش دهند.

راک در اظهار نظری گفت:

من از سال ۲۰۰۴ که اولین فیلم این مجموعه منتشر شد، طرفدار Saw بوده‌ام.  به‌خاطر فرصتی که برای رساندن آن به یک جای غیرعادی برایم فراهم شده هیجان‌زده‌ام.

سری فیلم‌های Saw با بازیگری توبین بل (Tobin Bell) در نقش جیگساو، نابغه دیوانه‌ای که دام‌های مرگباری برای قربانیانش پهن می‌کند، همراه بوده‌اند. اولین فیلم و هفت دنباله‌ای که برای آن ساخته شدند، روی هم رفته بیش از ۴۵۰ میلیون دلار در گیشه داخل آمریکا فروش کردند؛ اما آخرین قسمت این مجموعه به نام Jigsaw که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، جزو کم‌توفیق‌ترین فیلم‌های سری بود.

منبع: EW

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.