لولو وانگ عنوان Children of the New World را کارگردانی خواهد کرد

9 July 2019 - 12:00

کارگردان فیلم The Farewell، لولو وانگ، فیلم علمی تخیلی Children of the New World را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

آخرین فیلم لولو وانگ (Lulu wang) روز جمعه وارد صحنه‌های تئاتر خواهد شد. وانگ پیش از به نمایش درآمدن نسخه‌ی تئاتری فیلم The Farewell، پروژه‌ی بعدی خود را مشخص کرد.

وانگ فیلم علمی تخیلی Children of the New World که از مجموعه‌ی داستان‌های کوتاهی نوشته‌ی الکساندر واینستن (Alexander Weinstein) به همین نام اقتباس خواهد شد را کارگردانی می‌کند.

درحالی که اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، داستان‌های واینستن در دنیایی نزدیک به آینده‌ی دنیای امروزی اتفاق می‌افتد، جایی که جوامع ایده‌ آل گرا و کشورهای پس از فروپاشی قرار دارند و به پیامدهای تکنولوژی از گسترش واقعیت مجازی تا خاطرات القایی و ربات‌ها در آینده می‌پردازد.

دنی ملیا (Dani Melia) و پیتر سرف (Peter Saraf) برای شرکت Big Beach Films که با وانگ در فیلم The Farewell نیز همکاری کرده بودند و جاستین لوتروپ (Justin Lothrop) برای شرکت Votiv، از تهیه کنندگان این فیلم هستند. برنت استیفل (Brent Stiefel) تهیه کننده‌ی اجرایی این فیلم خواهد بود.

وانگ طی گفت و گویی در روز دوشنبه اظهار کرد:

بدون تهیه کننده‌های شگفت انگیزم در Big Beach حتی نمی توانستم The Farewell را بسازم، بنابراین همکاری جدید با آن‌ها و Votiv، قدمی رو به جلو به حساب می‌آید.

ملیا اضافه کرد:

ما تجربه‌ی فوق العاده‌ای در همکاری با لولو وانگ برای فیلم The Farewell داشتیم و همکاری دیگری با چنین کارگردان روشن فکری، هیجان انگیز خواهد بود، ضمن اینکه این دفعه کارکردن در کنار Votiv، کاوش در ژانر و فضایی کاملا متفاوت است.

لوتروپ گفت:

لولو و من، سال‌های زیادی است که دوست هستیم و ما برای همکاری با او در چنین پروژه‌ی شگفت انگیری هیجان زده‌ ایم. وقتی این سفر را با اون آغاز کردیم، فکر نمی‌کردیم که بتوانیم همکاری بهتر از Big Beach داشته باشیم و ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای همکاری با آن‌ها در این پروژه خوشحال باشیم.

وانگ برای شرکت‌های UTA و Circle of Confusion کار می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.