تولید فیلم جاسوسی ۳۵۵ در دست اجراست

9 July 2019 - 16:30

تنها کمی بیشتر از یک سال بعد از اینکه جسیکا چستن (Jessica Chastain) و تعدادی دیگر از بازیگران فیلم جاسوسی هیجان‌انگیز و جدید ۳۵۵، به جشنواره‌ی فیلم کن آمدند، چستین، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، پنلوپه کروز (Penelope Cruz) و فن بینگ بینگ (Fan Bingbing) دوباره به یکدیگر پیوستند و این بار برای یک پروژه‌ی بسیار مورد انتظار آنها کنار هم هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

چستین روز دوشنبه یک فیلم از پشت صحنه‌ی فیلم ۳۵۵ در اینستاگرامش منتشر کرد و زیر آن نوشت: تصویر برداری‌ اولیه روی فیلم @۳۵۵ رسما شروع شد!

در این کلیپ کوتاه، چستین با کارگردان فیلم سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیگر همبازی‌هایش دیده می‌شود. چستین گفت:

هنگامی که من و سیمون مشغول ساخت «مردان ایکس» بودیم، من ایده‌ی یک فیلم جاسوسی زنانه را داشتم و بنابراین همه‌ی بازیگران را فراخواندم و اکنون همه در استودیو هستیم؛ همگی صاحب این فیلم هستیم و حالا می‌خواهیم آنرا بسازیم.

همانطور که چستین به Hollywood Reporter توضیح داد، همگی بازیگران بار فیلم را به دوش می‌کشند. وی گفت:

من ایده‌ی ساخت این فیلم را بسیار دوست داشتم و عاشق این بودم که ببینم خانم‌ها می‌توانند خودشان رئیس باشند.

Universal نهایتا ۲۰ میلیون دلار برای ۳۵۵ پرداخت کرد اما این فیلم با مشکلات اولیه‌ای مواجه است. فن، بازیگر خانم چینی که بیش از همه حقوق می‌گیرد، یک رسوایی فرار مالیاتی به بار آورده است و اکنون در کانون توجهات است. او بعد از بازجویی و بازداشت توسط مقامات چینی در خبرها ظاهر شد و عذرخواهی کرد و جریمه‌ها و مالیات را پرداخت کرد. در عین حال، استودیوی چینیِ Huayi Brothers پس از پرداخت ۲۰ میلیون دلار از جانب Universal برای حق پخش در چین با این پروژه همکاری کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.