داستان رسمی فیلم War for the Planet of the Apes مشخص شد

4 October 2016 - 20:07

در کنار تمامی اقتباس‌های کامیکی و ابرقهرمانی که در فصل تابستان سال ۲۰۱۷ برروی پرده می‌آیند آثار علمی-تخیلی و بلاک‌باستر زیادی چون Transformers 5 «تبدیل شوندگان ۵» یا Alien جدید و بخصوص فیلم سوم Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» می‌درخشند. در آن زمان سه سال از اولین فیلم نسخه ریبوت شده سیاره میمون‌ها می‌گذرد که در سال ۲۰۱۱ با فیلم Rise of the Planet of Apes «ظهور سیاره میمون‌ها» کار خود را آغاز کرد و فیلم بعدی آن در سال ۲۰۱۴ با نام Dawn of the Planet of Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» با فروش فوق‌العاده ۷۰۰ میلیون دلاری موفقیتی باورنکردنی بدست آورد.

در قسمت دوم با دنیایی روبه‌رو شدیم که بخاطر ویروس ایجاد شده توسط انسان‌ها به نابودی کشیده شده است (ویروسی که ۱۰ سال قبل طی ماجراهای Rise آزاد شد) و حال شخصیت سزار (با بازی اندی سرکیس) گروه کوچکی از میمون‌های نزدیک به سن فرنسیسکو را هدایت می‌کند. او می‌داند که نبرد با انسان‌های باقی‌مانده که از مبتلا شدن به ویروس جان سالم به در بردند اجتناب‌ناپذیر است. فیلم دوم وقتی تمام شد که میمون‌ها و انسان‌ها در مرز یک جنگ تمام عیار بودند؛ پس نباید تعجب کنیم که نام فیلم سوم War for the Planet of the Apes «نبرد برای سیاره میمون‌ها» است! مت ریوز، نویسنده و کارگردان فیلم‌های قبل بازمی‌گردد تا داستان خود را با این فیلم کامل کند.

۲۰th Century Fox اعلام کرد که این فیلم در کامیک‌کان نیویورک حضور خواهد داشت و همچنین با این بیانیه خلاصه داستان رسمی فیلم هم منتشر شد:

در «نبرد برای سیاره میمون‌ها» سومین فیلم از فرنچایز پرفروش و موفق، سزار و میمون‌هایش درگیر نبردی مرگبار با ارتشی از انسان‌ها به رهبری یک سرهنگ بی‌رحم می‌شوند. بعد از اینکه میمون‌ها کشته‌های زیادی می‌دهند، سزار با قرایض تاریک‌تر خود می‌جنگد و در ماجرایی افسانه‌ای برای انتقام گرفتن از میمون‌ها قرار می‌گیرد. وقتی این ماجرا آن دو را به هم می‌رساند، سرهنگ و سزار در یک نبرد حماسی با یکدیگر می‌جنگند که این جنگ سرنوشت هردو نژادها و آینده سیاره را مشخص خواهد کرد.

woddy-harrelson-in-zombieland

نقش سرهنگ در فیلم «جنگ برای سیاره میمون‌ها» توسط بازیگر مشهور و محبوب مجموعه Hunger Games و True Detective یعنی وودی هرلسون بازی می‌شود. کارگردان فیلم در مورد «ماجرای افسانه‌ای» هم توضیح داد. در واقع این فیلم ماجرای شخصیت سزار را که در ابتدا یک انقلابی بود و سپس تبدیل به یک رهبر شد به نمایش می‌گذارد و در این فیلم قرار است به نماد بزرگ تاریخ میمون‌ها تبدیل شود.

هردو فیلم قبلی شخصیت‌پردازی عمیق و پیچیده‌ای برای سزار انجام دادند و با روایت داستانی سیاسی و اجتماعی‌شان و همین‌طور مقدار اکشن قابل قبول و تماشایی تبدیل به فیلم‌هایی موفق شدند. با همه این‌ها، انتظارات برای فیلم سوم بسیار بالاست که باید از همه نظر از دو فیلم قبلی بهتر باشد و با نوآوری طرفداران را دوباره به سینماها بکشد تا با ماجراهای بعدی کشمکش میمون‌ها همراه باشند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.