فیلم The Jesus Rolls در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

9 July 2019 - 13:30

اسپین آف فیلم Big Lebowski یعنی The Jesus Rolls به کارگردانی جان تورتورو در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Jesus Rolls به کارگردانی جان تورتورو (John Turturro) که در واقع بازگشت شخصیت او در فیلم Big Lebowski به عنوان جیزز کینتانا (Jesus Quintana) است، در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

دیگر ستاره‌های این فیلم بابی کناویل (Bobby Cannavale) و ادری توتو (Audrey Tautou) هستند.

Screen Media با به دست آوردن حق پخش خانگی، این فیلم را به زودی و در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد.

تورتورو نویسنده، کارگردان و یکی از ستاره‌های فیلم در کنار بابی کناویل و ادری توتو است. این فیلم داستان سه فرد بی بند و بار و تکامل رابطه‌ای تک بعدی به داستانی عاشقانه را به تصویر خواهد کشید. اما وقتی که آن‌ها با آرایشگری که حمل کننده‌ی اسلحه‌ است به دشمنی می‌پردازند، این ماجراجویی تبدیل به فراری دائمی از قانون می‌شود.

حضور جان هم (Jon Hamm)، سوزن سرندون (Susan Sarandon) و پیت دیویدسن (Pete Davidson) نیز در این فیلم تایید شده است.

تورتورو، روز دوشنبه بیان کرد:

به نظر زمان خوبی برای ساخت فیلمی هنجار شکنانه در مورد حماقت مردانی که تلاش می‌کنند و شکست می‌خورند و باز هم تلاش بیشتری می‌کنند تا اسرار زنان را بفهمند و به آن‌ها نفوذ کنند، است. من منتظر کار کردن با Screen Media و به نمایش درآوردن نتایج کارمان و شخصیت جیزز برای مخاطبان آمریکایی هستم.

سث نیدل (Seth Needle)، مشاور ارشد مالک Screen Media، گفت:

کارکردن مجدد با جان تورتورو، یک افتخار است. صبر او برای قصه گویی و شخصیت پردازی بی نظیر است، بنابراین لازم نیست بگوییم که مردم باید برای جیزز مشتاق باشند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.