شاهد نقش‌آفرینی سارا پاولسون در American Horror Story: 1984 نخواهیم بود

9 July 2019 - 16:00

 به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، برنده جایزه امی: سارا پاولسون (Sarah Paulson) در فصل نهم سریال ترسناک American Horror Story:1984 (داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴) از شبکه  Fox حضور نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پاولسون در هشت فصل اول سریال بازی کرده است و در طول سالیان متمادی با ایفای نقش‌های مختلف، پنج بار موفق به نامزد دریافت جایزه امی نیز شده است. اگرچه این هنرپیشه احتمالا در فصل بعدی سریال در یک نقش اصلی ظاهر نخواهد شد اما باز هم احتمال می‌رود که به هر حال در این فصل نقشی ایفا کند. و همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، بازیگر دیگر این مجموعه: ایوان پیترز (Evan Peters) نیز که در تمام فصل‌های پیشین سریال حضور داشته است، در فصل نهم بازی نخواهد کرد.

ریان مورفی (Ryan Murphy) تأیید کرده است که اما رابرتز (Emma Roberts) برای بازی در این فصل برخواهد گشت و در کنار آورنده مدال طلای المپیک: گاس کنورثی (Gus Kenworthy) به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت. و بیلی ایچنر (Billy Eichner) در ماه مه اعلام کرد که احتمالا برای فصل نهم به تیم بازیگران نمی‌پیوند.

بیشتر اعضای ثابت تیم بازیگران American Horror Story برای بازی در فصل هشتم سریال برگشتند و این‌ها عبارت بودند از: پیترز، جسیکا لانگ (Jessica Lange)  سارا پاولسون، کتی بیتز (Kathy Bates)، آدینا پورتر (Adina Porter)، چیین جکسون (Cheyenne Jackson)، بیلی ایچنر، لزلی گراسمن (Leslie Grossman)، بیلی لورد (Billie Lourd)، لیلی ریب (Lily Rabe)، گابوری سیدایب (Gabourey Sidibe)، فرانسس کانروی (Frances Conroy)، استیوی نیکز (Stevie Nicks)، و همین‌طور جون کولینز (Joan Collins) و کودی فرن (Cody Fern).

این مجموعه تلویزیونی، محصول کمپانی Twentieth Century Fox Television، در پاییز ۲۰۱۸ برای دو فصل دیگر تمدید شد و قرار شد تا فصل ۱۰ ادامه یابد.

نهمین فصل از سریال American Horror Story تحت عنوان ۱۹۸۴ در ۱۸ام سپتامبر، روز چهارشنبه، ساعت ۱۰ شب، از شبکه Fox پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.