سموئل جکسون در مورد رقابت میان مارول و دی‌سی نظر می‌دهد

4 October 2016 - 20:25

به راحتی می‌توان ادعا داشت که مارول دید عموم مردم را نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی که محوریت آن‌ها برروی اکشن است عوض کرده و این سبک را در سال‌های اخیر با فیلم‌های موفق خود با نوآوری متحول کرده است. حال می‌بینیم که این روزها همه استودیوها به سراغ ساختن «دنیای سینمایی» اختصاصی خود می‌روند. فیلم‌های مارول معمولاً با اکشن‌های مخاطب‌پسند و طنز ظریف و داستان‌های متصل در طول فیلم‌ها شناخته می‌شوند. چندسالی می‌شود که دی‌سی به صورت رسمی با راه‌اندازی دنیای سینمایی خود وارد رقابت با مارول شده است اما فیلم‌های آن‌ها از جمله Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه انتحار» علیرغم فروش خوبشان در باکس‌آفیس، آن‌طوری که باید توجه منتقدان و تماشاگران را جلب نکردند. بیایید ببینیم سموئل جکسون، بازیگر محبوب سینما و بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول، چه نظری در مورد عرصه رقابت ایجاد شده بین مارول و دی‌سی دارد!

سموئل جکسون که او را برای نقش‌های بی‌انتهایش در بسیاری از فیلم‌های هالیوود می‌شناسیم در مورد رقابت دی‌سی و مارول نظر داد. او که از همان ابتدای کار دنیای سینمایی مارول در نقش شخصیت نیک فیوری حضور دارد در چند فیلم اخیر نقش قابل‌توجهی نداشته است. او چسبی بود که انتقام‌جویان را به هم پیوند زد و به عنوان عاملی برای اتحاد آن‌ها شناخته می‌شود.

در صحبت جدیدش با وب‌سایت کولایدر، او در مورد رقابت دنیای سینمایی مارول و دی‌سی گفت:

امیدوارم فیلم واندرومن عالی شود. به هرحال، یکی از دوستان من او را تعلیم داده است! امیدوارم واقعا خوب باشد. فکر می‌کنم برای همه [شرکت‌ها و برندها] فضای کافی برای حضور داشتن هست. اینکه فیلم‌ها خوب از آب در نمی‌آیند و یا مثلاً مردم یک چیز بخصوص را می‌خواهند به نظر من پایه و اساس فیلم‌ها را و مخاطب‌های آن‌ها را تشکیل می‌دهند. امیدوارم دی‌سی هم همین روزها یکی از همین فیلم‌ها بسازد که مثل یک فیلم مارولی بدرخشد.

wonder-woman-gal-gadot-movie-interview

فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» به عنوان یکی از برترین فیلم‌های اکشن چندسال اخیر شناخته می‌شود. مارول با Guardians of the Galaxy «محافظان کهکشان» که فیلمی نوآورانه و متفاوت بود توجه زیادی نسبت به خود جلب کرد. فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» هم باری دیگر درخشید و جدا از بازخوردهای مثبت در بین منتقدان، با فروش ۱ میلیارد دلاری خود توانایی مارول را باری دیگر برای همه اثبات کرد.

موفقیت‌های پشت سر هم این فیلم‌ها باعث می‌شود نسبت به آینده دنیای مارول و دی‌سی امیدوار باشیم. فیلم Doctor Strange تا دو ماه دیگر (۴ نوامبر) به عنوان فیلم بعدی شما را با دنیای جادویی مارول و البته شخصیت دکتر استرینج با بازی بندیکت کامبربچ آشنا می‌کند. پس از آن در ۵ می ۲۰۱۷ با فیلم Guardians of the Galaxy 2 باری دیگر به ملاقات محافظان کهکشان می‌رویم و چند وقت پیش بازیگر نقش اصلی آن کریس پرت اظهار داشت که این فیلم تماشایی‌ترین فیلم تاریخ سینما خواهد بود!

دی‌سی هم قرار است با فیلم‌هایی چون Wonder Woman و البته Justice League «لیگ عدالت» به صورت قدرتمندتر به رقابت با مارول ادامه دهد. به هرحال باید در نظر گرفت که مارول تاکنون ۱۴ فیلم در دنیای سینمایی خود ساخته و عرضه کرده است اما دی‌سی هنوز اوایل راه را می‌پیماید. شاید اشتباه دی‌سی در این بود که بجای مقدمه‌چینی همان ابتدا به سراغ انتقام‌جویان (Avengers) دنیای خود رفتند و Batman V Superman را با حضور تمامی این شخصیت‌ها ساختند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.