مرلین منسون در مینی سریال The Stand بازی خواهد کرد

9 July 2019 - 20:30

مرلین منسون (Marilyn Manson) قرار است در سریال The Stand از CBS  که برگرفته از رمان استیون کینگ (Stephen King) است، بازی کند. بنا به خبرهایی که به دستمان رسیده است، مرلین منسون  آهنگ The End از the Doors را برای سریال کاور کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

جیمز مارسدن (James Marsden) بازیگر سریال تلویزیونی Westworld در حال مذاکره برای بازی در نقش ردمن (Redman) است. او مردی اهل تگزاس است و ویروسی به‌ نام Captain Trips که می‌تواند یک سیاره را ویران کند، کشف کرده است. ردمن رهبر انجمنی برای مبارزه با Randall Flagg شرور می‌شود. امبر هرد (Amber Heard) بازیگر فیلم Aquaman در حال مذاکره برای هنرنمایی در نقش نادین کراس (Nadine Cross) است، که وی یک معلم مدرسه بوده، و معتقد است که اگر طرف Randall Flagg باشد، سرنوشت خوبی خواهد داشت.

وویی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) بازیگر فیلم Ghost و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در حال مذاکره برای هنرنمایی در نقش مادر ابیگیل (Mother Abagail) است، که از superflu مصون است. او همچنین ادعا می‌کند که پیامبر خدا است. روبی دی (Ruby Dee) هم نقشی را در فیلم بازی می‌کند. گرگ کینر (Greg Kinnear) بازیگر فیلم As Good as It Gets و نامزد جایزه‌ی اسکار، مشغول مصاحبه برای هنرنمایی در نقش گلن بیتمن (Glen Bateman) است که او در سریال در شخصیت پرفسوری است که به ردمن در سفرش برای ملاقات با مادر ابیگیل می‌پیوندد.

اودسا یانگ (Odessa Young) بازیگر فیلم Assassination Nation مشغول مذاکره برای ایفای نقش فرانی گلداسمیت (Frannie Goldsmith) است، او یک زن حامله بوده، که به همراه مردی به‌ نام هارولد لادر (Harold Lauder) انجمن را ترک می‌کند، اما در آخر با ردمن وارد رابطه‌ی عاشقانه می‌شود که این باعث ناراحتی هارولد است. هنری زاگا (Henry Zaga) بازیگر فیلم The New Mutants قرار است نقش نیک اندروس (Nick Andros) را بازی کند که یک جوان کر و لال است. نویسندگان ده فصل از این سریال جاش بون (Josh Boone) نویسنده‌ی فیلم The Fault in Our Stars و The New Mutants و بن کول (Ben Cavell) نویسنده‌ی SEAL Team هستند.

جاش بون که این پروژه را سال‌ها گسترش داده است، سریال را برای CBS Television Studios کارگردانی خواهد کرد. جاش بون، روی لی (Roy Lee)، جیمی میلر (Jimmy Miller)، ریچارد پی رابینستین (Richard P. Rubinstein) و کول سریال را تهیه‌کنندگی اجرایی خواهند کرد. شایان به ذکر است که ویل ویسک (Will Weiske) و میری یون (Miri Yoon) هم تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند، و در کنار اون کینگ (Owen King) که به عنوان تهیه‌کننده است، کار می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.