تایریس گیبسون تهیه کننده و بازیگر فیلم The Inside Game خواهد بود

10 July 2019 - 10:30

تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) بازیگر fast and furious 9 و خواننده‌ی سبک R&B در فیلم The Inside Game، یک اکشن دراماتیک و هیجان انگیز به نویسندگی رایان جکسون (Ryan Jackson)، نقش آفرینی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Inside Game توسط شرکت‌های Voltron Pictures و Wonderfilm Media ساخته خواهد شد و تایریس گیبسون که مالک شرکت Voltron Pictures است، آن را تهیه خواهد کرد.

در دنیای زننده‌ی رشوه و اخاذی، فیلم، داستان جمال اسمیت (گیبسون) را روایت می‌کند. افسر پلیس میامی که به دلیل خشونت بیش از اندازه و علاقه‌ی مفرطش در انجام ندادن کارها، از کار معلق شده است. وقتی او به خانه‌اش در urban streets واقع در آتلانتا باز می‌گردد، خود را در دنیایی تاریک و زیرزمینی از خشونت و اخاذی می‌یابد که برادرش، یک ستاره‌ی حرفه‌ای فوتبال را به دام انداخته است.

گیبسون، جف بولر (Jeff Bowler) و برت ساکسون (Bret Saxon) از شرکت Wonderfilm تهیه کنندگان این فیلم هستند و دن گرودنیک (Dan Grodnik) از طرف شرکت Wonderfilm تهیه کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. این فیلم، هم اکنون به دنبال کارگردان است و فیلم برداری آن از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

شعبه‌ی بریتانیایی Wonderfilm یعنی Wonderfilm Global سرمایه گذار فیلم خواهد بود و فروش جهانی آن از فستیوال فیلم تورنتو آغاز خواهد شد.

از فیلم‌هایی که تایریس گیبسون در آن‌ها نقش آفرینی کرده است، می‌توان به سری Fast and the Furious و سری Transformers اشاره کرد. فیلم‌هایی که قرار است در آینده اکران شوند و او در آن‌ها نقش آفرینی کرده است شامل فیلم‌ Morbius که به عنوان یک پلیس حضور پیدا خواهد کرد و فیلمی ساخته شده توسط استودیوی برادران وارنر در مورد خواننده‌ی مشهور تدی پندگرس (Teddy Pendergrass) هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.