بازیگر شخصیت ساب-زیرو فیلم Mortal Kombat مشخص شد

10 July 2019 - 10:00

شخصیت ساب-زیرو (Sub-Zero) فیلم جدید Mortal Kombat محصول نیو لاین مشخص شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جو تسلیم (Joe Taslim) بازیگر و هنرمند رزمی‌کار، نقش این مبارز ابر قدرت را در اقتباس لایو اکشن از بازی ویدئویی مورتال کمبت بازی می‌کند.

جیمز وان (James Wan) و کمپانی Atomic Monster این فیلم را تولید می‌کنند که سیمون مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردان آن است. تاد گارنر (Todd Garner) به همراه لری کاسانوف (Larry Kasanoff)، ای بنت والش (E. Bennett Walsh)، مایکل کلیر (Michael Clear) و شان رابینز (Sean Robins) آن را تولید می‌کنند.

با اینکه داستان فیلم هنوز مشخص نیست، بازی ویدئویی مورتال کمبت درباره مبارزین زیادی از سرزمین‌های مختلف در دنیای خیالی است که برای حاکمیت با هم می‌جنگند. گرگ راسو (Greg Russo) فیلم‌نامه کار را می‌نویسد.

بازی مورتال کمبت در سال ۱۹۹۲ برای اولین بار منتشر شد و توانست بیش از ۴۹ میلیون نسخه بفروشد و تبدیل به یکی از پر سودترین فرنچایزهای بازی تاریخ شد. مورتال کمبت ۱۱ در ماه آوریل منتشر شد و موفق‌ترین سری در تاریخ این فرنچایز عنوان گرفت.

فیلم اقتباسی این بازی قبلا در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی پال دابلیو اس اندرسون (Paul W. S. Anderson) ساخته شد و ۱۲۲ میلیون دلار فروش جهانی داشت. به دنبال آن فیلم Mortal Kombat: Annihilation در سال ۱۹۹۷ ساخته شد.

ساب-زیرو یکی از شخصیت‌های اصلی در بازی سال ۱۹۹۲ است و بخاطر حمله‌هایش با یخ مشهور شد. او رقابت طولانی با Kombatant Scorpion داشته است.

تسلیم اولین بازیگری است که به این فیلم پیوسته که فیلم‌برداری‌اش اواخر امسال در جنوب استرالیا آغاز می‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.