هدر گراهام به فیلم تریلر Wander پیوست

10 July 2019 - 12:30

هدر گراهام (Heather Graham) برای بازی در فیلم تریلر توطئه‌ای Wander، به آرون اکهارت (Aaron Eckhart) و کاترین وینیک (Katheryn Winnick) پیوست. کارگردانی این فیلم را آپریل مولن (April Mullen) بر عهده دارد. با سینمافارس همراه باشید.

Wander که توسط تیم دویرون (Tim Doiron) نوشته شده، داستان آرتور برتنیک (اکهارت)، یک کارآگاه خصوصی است که وضعیت روانی ناپایداری دارد. زمانی که او استخدام می‌شود تا درباره یک قتل مشکوک در شهر واندر تحقیق کند، به این نتیجه می‌رسد که قضیه مرتبط است با همان دسیسه لاپوشانی شده‌ای که باعث مرگ دخترش شد. گراهام نقش شلی لوسکامب، وکیل و دوست نزدیک آرتور را بازی می‌کند. شلی آرتور را از مدت‌ها قبل‌تر از این که جهانش از هم بگسلد می‌شناخته و به نوعی نقش مشاور عاقل زندگی‌اش را داشته است.

فیلم‌های دیگری که گراهام در آن‌ها بازی کرده عبارتند از: Boogie Nights،  Austin Powers: The Spy Who Shagged Me و فیلم‌هایی دیگر. نقش‌هایی که در تلویزیون داشته هم شامل سریال‌های Get Shorty، Law & Order: True Crime،  Angie Tribeca و Flaked می‌شوند. او حالا به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر سریالی از شبکه ABC به نام The Hypnotist’s Love Story انتخاب شده است. در این سریال که بر اساس رمان پرفروش دیگری از نویسنده Big Little Lies یعنی لیان موریارتی (Liane Moriarty) نوشته شده، جین سیمور (Jane Seymour)، آدان کانتو (Adan Canto) و جولیت ریلانس (Juliet Rylance) هم بازی می‌کنند.

مولن Wander را بعد از فیلم قبلی‌اش Below Her Mouth که همه عواملش زن بودند، می‌سازد. این فیلم اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده شد. مولن از سردمداران جنبشی است که خواستار برابری زن و مرد جلو و پشت دوربین است. او در دهه گذشته به عنوان یک کارگردان سینما و تلویزیون نمایانگر یک شخصیت زن قوی بوده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم را دویرون و مولن برعهده خواهند داشت. آن‌ها در این کار با آندره رلیس (Andre Relis) از شرکت VMI Worldwide، چاد ای.وردی (Chad A. Verdi) از شرکت Verdi Productions و مری آلوئه (Mary Aloe) از شرکت Aloe Entertainment همکاری خواهند کرد. قرار است تولید این فیلم در این ماه کلید بخورد و تمام فیلم‌برداری‌اش در نیومکزیکو انجام شود.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.