نتفلیکس سریال Cuphead را برای پخش آماده می‌کند

10 July 2019 - 13:30

بازی فوق‌ العاده محبوب Cuphead (کله فنجونی) در حال تبدیل شدن به یک سریال است. طبق گزارشی که Hollywood Reporter به انتشار آن پرداخته است، استریم سرویس giant Netflix با King Features Syndicate برای آوردن شخصیت‌های بازی به یک سریال کارتونی همکاری می‌کنند. موضوع این بازی Cuphead و برادرش Mugman (مرد لیوانی) را دنبال می‌کند، که آن‌ها قراردادی با ابلیس، در یک مسابقه‌ی سنگین بسته‌اند و در قمار بازی‌های شیطان گیر افتاده‌اند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این سریال قرار است توسط سی جی کتلر (C.J. Kettler) تهیه‌کننده‌ی سریال Carmen Sandiego، تهیه‌کنندگی اجرایی شود. این سریال برای تولید از شرکت King Features کمک می‌گیرد. چاد و جرد مولدنهاور (Chad and Jared Moldenhauer) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم برای استودیوی MDHR هستند. برنده‌ی جایزه‌ی Emmy و Annie یعنی دیو واسن (Dave Wasson) قرار است سریال را تهیه‌کنندگی اجرایی کند. کازمو سگرسن (Cosmo Segurson) نویسنده‌ی فیلم Rocko’s Modern Life: Static Cling هم دستیار تهیه‌کنندگان اجرایی در ساخت سریال است. همچنین Netflix animation نیز به تولید می‌پردازد.

این بازی که در سال ۲۰۱۷ انتشار یافت، و از بازی‌های کلاسیک و ترسناک مکس فلیشر (Max Fleischer) الهام گرفته است و یادآور انیمیشن‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ است. همچنین بهترین بازی در Game Awards سال ۲۰۱۷ شناخته شده است و جایزه‌ی بفتای بازی‌ها را هم برده است.

این اولین باری است که King Features شخصیت‌های خودش را گسترش می‌دهد. شخصیت‌های متعددی نظیر Popeye و Archie and Garfield نیز متعلق به این شرکت است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.