سفارش ساخت یک سریال کمدی به تریسی اولیور و ایمی پوهلر توسط استودیوی آمازون

10 July 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، استودیوی آمازون رسماً سفارش ساخت یک سریال کمدی زن-محور و ده-قسمتی را به ایمی پوهلر (Amy Poehler) و تریسی اولیور (Tracy Oliver) (یکی از فیلم‌نامه نویسان Girls Trip (سفر دختران)) داده است. کمپانی فیلمسازی پوهلر: Paper Kite Productions و کمپانی Universal TV از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال کمدی بلند بدون نام (که در ابتدا عنوان Harlem برایش انتخاب شد)- با قسمت‌های نیم ساعته- داستان چهار زن سیاه پوست- که در دوران دانشکده در دانشگاه نیویورک (NYU) با هم‌دیگر دوست بودند- را روایت می‌کند که هنوز با هم در ارتباط اند و در پی رویاهایشان هستند.

اولیور طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد که:

این سریال برای من یک پروژه رؤیایی است، من ایمی پوهلر، استودیوی آمازون و کمپانی یونیورسال را شریکهای درجه یکی برای خود می‌بینم که این پروژه را از همان ابتدا حمایت کرده‌اند. من بی‌صبرانه منتظر شروع کار و به اشتراک گذاشتن داستان این چهار زن هستم که از طریق دوستی شکست ناپذیرشان از پیچیدگی‌های دوران بزرگسالی عبور می‌کنند.

فیلم‌نامه این سریال را اولیور می‌نگارد، که در کنار پوهلر، کیم لزینگ (Kim Lessing) و دیو بکی (Dave Becky) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هم به شمار می‌رود.

مسئول بخش تلویزیونی استودیوی آمازون: ورنون ساندرس (Vernon Sanders) در این‌باره گفت:

ما از طرفداران واقعی تریسی هستیم و همیشه کار او را تحسین کرده‌ایم، او نویسنده و تهیه‌کننده بسیار بااستعدادی است، و ما خوشحالیم که قرار است در چنین پروژه‌ای که هدفش انعکاس یک محتوای خلاقانه، شادی بخش، و کامل می‌باشد؛ با او همکاری کنیم. ما از همکاری با ایمی و کمپانی Paper Kite هم بسیار خرسندیم. من و جین سالک (Jen Salke) سال‌های سال است که ایمی را می‌شناسیم و خوشحالیم که فرصتی دوباره برای همکاری با او در اختیارمان قرار گرفته است.

اولیور در حال حاضر مشغول کار بر روی سریال دیگری هم هست که اقتباس تلویزیونی جدیدی از First Wives Club (باشگاه اولین همسران) می‌باشد، و برنده جایزه گرمی: جیل اسکات (Jill Scott)، ریان میشل بیث (Ryan Michelle Bathe) (فیلم دیگرش This Is Us (این ما هستیم))، و میشل بوتیو (Michelle Buteau) در نقش‌های اول این سریال ظاهر خواهند شد. انتظار می‌رود که این سریال برای نخستین بار از سرویس استریم جدید +BET نیز پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.