راجینا کینگ اقتباسی از One Night in Miami می‌سازد

10 July 2019 - 14:30

راجینا کینگ (Regina King)، بازیگر برنده اسکار، برای کارگردانی اقتباسی از One Night in Miami انتخاب شده‌ است. او این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای که کمپ پاورز (Kemp Powers) از اولین نمایشنامه‌اش اقتباس کرده می‌سازد. با سینمافارس همراه باشید.

این داستان که وقایع‌اش در تاریخ ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ اتفاق می‌افتد، داستان جوانی به نام کاسیوس کلی است که در مجمع مرکزی ساحل میامی به عنوان یک بوکسور جهانی در رده سنگین وزن ظاهر می‌شود. برخلاف تمامی رقیبانش او توانسته سونی لیستون را شکست دهد و دنیای بوکس را شوکه کند.

وقتی که جمعیت زیادی به عشرتکده‌های ساحل میامی هجوم می‌آورند تا این مسابقه را جشن بگیرند، کلی که به‌خاطر قوانین جداسازی منطقه نمی‌تواند در جزیره بماند، شبی را با سه نفر از دوستانش در متلی به نام خانه همپتون که در محله اوورتاون واقع است می‌گذراند. مالکوم ایکس یک فعال اجتماعی، سام کوک یک خواننده و جیم براون یک ستاره فوتبال آمریکایی جمع دوستانش را تشکیل می‌دهند. روز بعد هر سه مصمم شده‌اند که دنیای جدیدی را تعریف کنند.

پاورز در One Night in Miami قصد دارد دقیقا نشان دهد که در آن ساعات حساس و مهم چه اتفاقی افتاد. فیلم که آهنگ پرطرفدار A Change Is Gonna Come را هم در بر دارد، این چهار مرد را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که واقعا چه کسانی هستند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را Snoot Entertainment – که قبلا Blindspotting و Little Monsters را تهیه کرده – و ABKCO بر عهده دارند. تهیه‌کننده‌های Snoot کیث کلدر (Keith Calder) و جس وو کلدر (Jess Wu Calder) و تهیه‌کننده‌‌ی ABKCO جودی کلین (Jody Klein) خواهند بود.

کار بعدی راجینا کینگ سریال شبکه HBO به نام Watchmen است که دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) سازنده‌ی‌ آن است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.