حضور کوین جیمز در تریلر اکشن Becky برای بازی در یک نقش منفی

10 July 2019 - 14:30

کوین جیمز (Kevin James) که با بازی در کمدی هایی هم‌چون The King of Queens (شاه ملکه ها) گرفته تا فیلم هایی مثل Paul Blart: Mall Cop (پاول بلارت: پلیس فروشگاه) و Grown Ups (آدم بزرگ ها) به موفقیت رسیده است، به فیلمنامه نویسی هم روی آورده است. هم‌اکنون او را برای حضور در یک نقش منفی در مقابل لولو ویلسون (Lulu Wilson) در تریلر اکشن Becky (بکی) انتخاب کرده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ابتدا قرار بود سیمون پگ (Simon Pegg) ایفاگر این نقش شرور در فیلم باشد، اما هم‌اکنون جیمز را جایگزین او کرده‌اند. تهیه‌کنندگان (Yale Productions و BoulderLight Pictures) دلیل برکناری او را اختلافاتی بر سر برنامه‌ریزی عنوان کرده‌اند.

این فیلم را جوناتان میلوت (Jonathan Milott) و کری مورنیون (Carry Murnion) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از نیک موریس (Nick Morris)، روکاس اسکای (Ruckus Skye) و لین اسکای (Lane Skye) کارگردانی می‌کنند. و موضوع فیلم در مورد دختر ۱۴ ساله سرکشی به نام بکی (با بازی ویلسون) است که پدرش در یک پایان هفته او را به یک خانه دریاچه‌ای می‌آورد تا پس از مرگ مادرش روحیاتش بهبود یابد. اما وقتی گروهی مجرم فراری به سردستگی شخص بی‌رحمی به نام دومینیک (با بازی جیمز) ناگهان به آن خانه دریاچه‌ای حمله‌ور می‌شوند، اوضاع بدتر می‌شود. بکی، که دیگر آن دختر کوچولوی پدرش نیست، تصمیم می‌گیرد خودش به تنهایی از پس اوضاع برآید.

جوردن یل سوین (Jordan Yale Cevin)، جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) و راس پوسترناک (Russ Posternak) از طرف کمپانی Yale Productions به همراه رافائل مارگولس (Raphael Margules) و جی. دی. لیفشیتز (J. D. Lifshitz) از طرف کمپانی BoulderLight از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. و کمپانی Highland Film Group فروش‌های بین‌المللی فیلم را بهار امسال در جشنواره کن مدیریت کرد.

جیمز که در سال ۲۰۱۶ با فیلم Kevin Can Wait (کوین می‌تواند صبر کند) از شبکه CBS که برای دو فصل هم تمدید شد، دوباره به کمدی تلویزیونی بازگشت؛ اخیرا نیز در فیلم Hotel Transylvania 3: Summer Vacation (هتل سیلوانیا۳: تعطیلات تابستانی) دوباره در همان نقش پیشین خود به صداپیشگی پرداخت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.