سریال ضدقهرمانی The Boys: انتشار تصاویر جدید از قهرمانان دیوانه

10 July 2019 - 16:30

آمازون پرایم تصاویر جدیدی از سریال ضدقهرمانی The Boys «پسران» را منتشر کرد که دو جبهه حاضر در سریال را نشان می‌دهند: قهرمانان و پسران. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال The Boys رویکردی هجوآمیز درباره ابرقهرمانانی که به اندازه افراد مشهور محبوبیت دارند، به اندازه سیاستمداران بانفوذ هستند و به اندازه خدایان محترم هستند است که از قدرت خودشان به جای کمک به مردم سوءاستفاده می‌کنند. این داستانی از ناتوان‌ها در برابر قدرتمندان است که در آن، پسران وارد ماموریتی قهرمانانه برای افشا کردن حقیقت درباره این گروه ابرقهرمانی معروف به The Seven می‌شوند. انتظار می‌رود این سریال تمام محدودیت‌های خشونتی و اخلاقی ژانر ابرقهرمانی را کنار زده و در عین حال جنبه تاریک شهرت و محبوبیت ابرقهرمانان را بررسی کند.

در این سریال کارل اربن (Karl Urban) نقش بیلی بوچر رهبر یاغیانی را بازی می‌کند که همه‌چیز را به خطر می‌اندازند تا با گروهی از شخصیت‌های قدرتمند مقابله کنند. دیگر بازیگران سریال شامل جک کواید (Jack Quaid) در نقش هیویی، لاز آلونسو (Laz Alonso) در نقش شیر مادر، تامر کاپون (Tomer Kapon) در نقش فرنچی، جنیفر اسپوزیتو (Jennifer Esposito) در نقش مامور سی‌آی‌ای سوزان رینر، و کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) در نقش زن هستند. دیگر بازیگران سریال هم ارین موریارتی (Erin Moriarty)، آنتونی استار (Antony Starr)، دومینیک مک‌الیگات (Dominique McElligott)، جسی تی آشر (Jessie T. Usher)، چیس کرافورد (Chace Crawford) و نیتن میچل (Nathan Mitchell) هستند.

این سریال توسط ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و ست روگن (Seth Rogen) ساخته شده که همچنین سریال کامیک‌بوکی دیوانه‌وار دیگری به نام Preacher «واعظ» محصول AMC را در دست ساخت دارند. اریک کریپکه (Eric Kripke) سازنده سریال Supernatural «سوپرنچرال» دیگر سازنده این سریال است.

منبع الهام این سریال که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ در ۷۲ نسخه به چاپ رسید توسط دریک رابرتسون (Darick Robertson) نوشته شده است. او در نوشتن کامیک Happy همکاری داشته که آن کامیک هم در سریالی توسط SYFY مورد اقتباس قرار گرفت.

پخش سریال The Boys از ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) از آمازون آغاز خواهد شد.

منبع: ‌Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.