نویسنده John Wick به سریال Falcon and the Winter Soldier مارول پیوست

11 July 2019 - 16:30

تابستان آینده، آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) دوباره نقش خود را به عنوان سم ویلسون (Sam Wilson) و باکی بارنس (Bucky Barnes) در سریال Falcon and the Winter Soldier از دیزنی ایفا خواهند کرد. بنا به گزارشی که Wrap به انتشار آن پرداخته است، سازنده‌ی فیلم John Wick، دریک کولستاد (Derek Kolstad) به تیم سازنده‌ی این سریال پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

کولستاد خالق دنیای جان ویک است، و فیلم‌نامه‌ی تمام سه فیلم از فرانچایز را نوشته است. همچنین او داستان بازی Just Cause را هم نوشته است. جزئیات داستان سریال Falcon and the Winter Soldier هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این سریال وضعیت کاملا جدیدی بعد از فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» داشته باشد.

آنتونی مکی و سباستین استن تنها کهنه کارانی نیستند که از MCU برای این مینی سریال باز می‌گردند. دنیل بروجل (Daniel Brujl) و امیلی فن‌کمپ (Emily VanCamp) هم احتمالا باز می‌گردند. امیلی نقش شارون کارتر (Sharon Carter) را در فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» قبل از نقشش در Civil War بازی کرده است. هیچ کدام از این دو شخصیت از سال ۲۰۱۶ در سینما حاضر نشده‌اند.

Wrap اشاره می‌کند که سریال Falcon and the Winter Soldier تنها تا ۶ فصل ادامه می‌یابد اما به دنیای مارول متصل می‌ماند. انتظار می‌رود که این سریال در اوت سال ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس انتشار یابد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.