استورم رید در فیلم Suicide Squad بازی خواهد کرد

11 July 2019 - 16:00

استورم رید (Storm Reid) بازیگری که در فیلم A Wrinkle in Time بازی کرده است، و در حال حاضر در سریال Euphoria از HBO حضور دارد، به بازیگران فیلم The Suicide Squad «جوخه انتحاری» از Warner Bros پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

جیمز گان (James Gunn) این فیلم را که بر اساس کامیک‌های ضد قهرمانانه‌ی DC است، از سال ۲۰۱۶ کارگردانی کرده است. ادریس البا (Idris Elba)، جان سینا (John Cena) و دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در کنار بازیگرانی مثل مارگو رابی (Margot Robbie)، جوئل کینامن (Joel Kinnaman)، جائی کورتنی (Jai Courtney) و ویولا دیوس (Viola Davis) که به قسمت جدید فیلم باز می‌گردند، دیده می‌شوند.

جزئیات فیلم هنوز منتشر نشده است، اما چیزی که می‌دانیم این است که استورم رید قرار است نقش دختر ادریس البا را در فیلم بازی کند. این پروژه، آغاز ماه سپتامبر شروع به کار می‌کند، و در آتلانتا فیلم‌برداری می‌شود. چارلز روون (Charles Roven) این فیلم ماجراجویانانه و اکشن را تولید می‌کند.

رید در سریال درام When They See Us از نتفلیکس حضور داشته است، و در حال حاضر در درام نوجوانای Euphoria از شبکه‌ی HBO در کنار زندایا (Zendaya) به هنرنمایی می‌پردازد. او نقشی هم در پروژه‌ی The Invisible Man از یونیورسال و بلام هاوس بازی خواهد کرد که قبل از Suicide Squad قرارداد آنرا بسته بود.

منبع: HollyWoodReporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.