اکران فیلم Don’t Let Go با حضور استورم رید و دیوید اویلوو در فصل تابستان

11 July 2019 - 14:00

کمپانی‌ Blumhouse Tilt، کمپانی Universal’s OTL Releasing و کمپانی Briarcliff Entertainment تریلر سوپرنچرال Don’t Let Go (نگذار برود) با نقش‌آفرینی استورم رید (Storm Reid) و دیوید اویلوو (David Oyelowo) که نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) با عنوان Relive اکران شد را، در تاریخ ۳۱ آگوست، در سراسر سینماها اکران خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم که جکوب آرون استس (Jacob Aaron Estes) آن را کارگردانی می‌کند، اویلوو نقش کارآگاهی را ایفا می‌کند که فرصتی به دست می‌آورد تا معمای قتل دختر برادرش (با بازی رید) را حل کند.

جیسون بلوم (Jason Blum) روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای گفت:

ما برای فیلم Don’t Let Go به کارگردانی جکوب استس و هنرنمایی دیوید اویلوو و با آن تیم بازیگران حرفه‌ای هیجان بسیاری داشتیم، و ما می‌توانیم از طریق کمپانی Blumhouse Tilt در عرضه این فیلم به بازار از استراتژی‌هایی استفاده کنیم تا بتوانیم فیلم کاملا درخوری را به بیننده ارائه دهیم.

بازیگران دیگر فیلم عبارت‌اند از: مایکلتی ویلیامسون (Mykelti Williamson)، بریان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، شینل آزورا (Shinelle Azoroh)، بایرون من (Byron Mann)، ایپریل گریس (April Grace) و آلفرد مولینا (Alfred Molina).

فیلمبرداری این فیلم در لس‌آنجلس انجام شد و کمپانی Blum، و بابی کوهن (Bobby Cohen) و اویلوو از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه بودند. جینت والترنو (Jeanette Volturno)، کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson)، اریک بی. فلیچمن (Eric B. Fleischman)، جی مارتین (Jay Martin) و مت کاپلان (Matt Kaplan) نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی آن بودند.

کمپانی زیرمجموعه Tilt که در سال ۲۰۱۵ توسط ‌ Blumhouse Productions راه‌اندازی شد، تا به‌حال ۱۱ فیلم از قبیل Upgrade (ارتقاء)، Unfriended: Dark Web (غیردوستانه: دارک وب)، Belko Experiment (آزمایش بلکو)، Sleight (تردستی) و Darkness (تاریکی) را منتشر کرده است.

دو فیلم اول که توسط کمپانی Briarcliff اکران شده‌اند عبارت‌اند از: فیلم Fahrenheit 11/9 (فارنهایت ۱۱/۹) ساخته‌ مایکل مور (Michael Moore) و فیلم ابرقهرمانی مکزیکی-آمریکایی El Chicano (ال چیکانو) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از جو کارناهان (Joe Carnahan).

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.