شایعه: میلی بابی بروان به The Eternals پیوست

11 July 2019 - 15:00

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، قرار است میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) بازیگر سریال محبوب Stranger Things به جمع بازیگران فیلم The Eternals محصول استودیو مارول بپیوندد. این بازیگر به آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و ریچارد مدن (Richard Madden) ملحق می‌شود. جزئیات مربوط به شخصیت بروان هنوز منتشر نشده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Eternals یکی از پروژه‌هایی است که انتظار می‌رود امسال در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو در پنل سالن اچ استودیو مارول بدان پرداخته شود. این پنل مشخص می‌کند برنامه کوین فایگی و همکارانش برای پایان فاز سوم مارول و آغاز فاز چهارم چیست‌.

اخیرا اعلام شد سلما هایک (Salma Hayek) به این فیلم ملحق شده اما نقش او مشخص نیست. گویا قرار است آنجلینا جولی نقش سرسی را در این فیلم بازی کند. بعد از سرسی، تنا، برجسته‌ترین نقش زن فیلم است. ممکن است هایک نقش تنا را بازی کند.

ریچارد مدن نقش ایکاریس و کمیل نانجیانی نقش نامشخصی را به همراه ما دانگ-سوک (Ma Dong-Seok) بازی می‌کنند.

فیلم The Eternals براساس کمیکی از جان کربی (John Kirby) به همین نام است. این کمیک درباره گروهی از موجودات فناناپذیر به اسم اترنالز و رقبای‌شان، Deviants، است. تانوس و دیگر ساکنین تیتان نیز اترنالز بودند.

کلویی ژاو (Chloe Zhao) کارگردان و متیو و رایان فیرپو (Matthew and Ryan Firpo) نویسندگان آن هستند. قرار است The Eternals سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.