عکس‌های جدید فیلم It: Chapter Two به هم پیوستن دوباره اعضای باشگاه بازنده ها را به تصویر می‌کشد

11 July 2019 - 20:00

عکسهای جدیدی از فیلم It: Chapter Two (آن: فصل ۲) منتشر شده است که تصاویری از اعضای باشگاه بازنده‌ها را نشان می‌دهد که حالا همگی شان بزرگ شده‌اند و دوباره به یکدیگر پیوسته‌اند. شما می‌توانید تمام این عکس‌ها را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران اصلی فیلم عبارت‌اند از: جیمز مکاووی (James McAvoy) در نقش بیل، جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بیورلی، بیل هیدر (Bill Hader) در نقش ریچی، جی ریان (Jay Ryan) در نقش بن، جیمز رانسون (James Ranson) در نقش ادی، اندی بین (Andy Bean) در نقش استنلی یورس، ایسایا مصطفی (Isaiah Mustafa) در نقش مایک، تیچ گرانت (Teach Grant) در نقش هنری بوورز، جس ویکسلر (Jess Weixler) در نقش همسر بیل، خابیر دولان (Xavier Dolan) در نقش آدریان ملون، ویل بینبرینک (Will Beinbrink) در نقش تام روگان؛ و بیل اسکارزگارد (Bill Skarsgard) هم دوباره برای ایفای نقش پنی وایز دلقک به تیم بازیگران می‌پیوندد.

فیلم‌نامه قسمت دوم It را گری دابرمن (Gary Dauberman) بر اساس کتابی از استیفن کینگ (Stephen King) می‌نویسد، و باز هم اندی ماسچیتی (Andy Muschietti) این قسمت را کارگردانی می‌کند. این دنباله در تاریخ ۶ام سپتامبر امسال (۱۵ شهریور ۹۸) به روی پرده می‌رود.

فیلم It نخستین بار در سپتامبر سال گذشته اکران شد و در نخستین هفته اکران خود حدوداً به فروشی معادل ۱۲۳٫۱ میلیون دلار دست یافت، که این رقم با توجه به تمام فیلم‌های اکران شده در فصل پاییز و ماه سپتامبر و برای یک فیلم ترسناک، بیشترین رقم فروش در هفته افتتاحیه به شمار می‌رفت. و پس از فیلم Deadpool (ددپول)، با اختلاف فقط ۹ میلیون دلار، در دومین رتبه فیلم پرفروش R-rate قرار گرفت. این فیلم در باکس آفیس جهانی به درآمدی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار دست یافت و به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ تبدیل شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.