بندیکت کامبربچ: فصل چهارم شرلوک به داستان پایان می‌دهد

5 October 2016 - 23:49

طرفداران پروپافرص مجموعه تلویزیونی شرلوک زندگی سختی دارند؛ از سال ۲۰۱۰ که این سریال ساخته شده توسط شبکه بی‌بی‌سی پخش شده است تنها ۱۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای از ماجراهای شرلوک هلمز و جان واتسون در عصر مدرن دیده‌ایم. بیش از دو سال از پایان طوفانی فصل سوم گذشته است و فیلم تلویزیونی «عروس وحشتناک» هم نتوانست عطش مارا برای فصل بعدی خاموش کند. حال بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش شرلوک هلمز، در مصاحبه جدیدش اظهار دارد که فصل چهارم ممکن است بر داستان این سریال شدیداً محبوب و موفق پایان دهد.

فصل چهارم در راه است و در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد اما طرفداران هنوز نمی‌دانند که چه انتظاری از آن می‌توانند داشته باشند؛ جز اینکه همین الان هم می‌دانیم که این فصل قرار است ما را به اوج تنش داستانی مجموعه شرلوک ببرد. حتی می‌دانیم که شخصیت تبهکار و شرور جدید سریال یعنی توبی جونز (بازیگر کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو) یک چالش معمولی برای شرلوک نخواهد بود و این شخصیت شیطانی‌ترین موجودی است که این دو تاکنون با آن روبه‌رو شده‌اند.

سوالی که هم‌اکنون خیلی از طرفداران دارند این است که آیا سریال شرلوک بالاخره پایان خواهد یافت؟ و آیا پایانی برای آن در نظر گرفته شده است؟ بندیکت کامبربچ برای ما یک جواب قطعی دارد:

این (فصل چهارم) شاید پایانی بر داستان ما باشد. حقیقتاً حس پایان داستان و خط داستانی را منتقل می‌کند. در پایان این فصل به نقطه‌ای می‌رسیم که ادامه دادن از آن بسیار سخت خواهد بود. اما هیچ‌وقت نمی‌گوییم [برگشتن] غیرممکن است. من خیلی دوست دارم که دوباره به این دنیا برگردم و به آن پایبند هستم اما در آینده‌ای نزدیک همه عوامل این سریال به سراغ دیگر کارهای خود می‌روند و ما همین الان هم یک اثر بسیار کامل ساخته‌ایم… فکر می‌کنم بهتر است صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود!

sherlock-season-4-holmes-and-watson-header

صحبت‌های بندیکت کامبربچ تنها یک موضوع را می‌رسانند؛ اینکه سریال در فصل چهارم خط داستانی خود را تقریباً تکمیل می‌کند و به یک نتیجه‌گیری کلی برای شخصیت‌هایمان می‌رسد؛ پایانی که پرداختن به ادامه آن و گسترش پس از آن کاری دشوار خواهد بود!

کامبربچ برنامه خیلی شلوغی در چند وقت گذشته داشته است. او قرار است به عنوان دکتر استرینج در فیلم مارول Doctor Strange در نوامبر امسال شما را به دنیای جادویی ابرقهرمانان دعوت کند. حتی می‌دانیم که عوامل فیلم مارول برای رسیدن این بازیگر به کارها و برنامه‌های فصل چهارم شرلوک و نمایش زنده هملت از شیکسپیر، مجبور بودند برنامه خود را عوض کنند. حال که کامبربچ به دنیای سینمایی مارول پیوسته نمی‌توان انتظار داشت که به این زودی‌ها از آن خارج شود. شایعات جدید می‌گویند که دکتر استرینج در ثور: راگناروک هم حضور خواهد داشت و همچنین تایید شده که کامبربچ حضور پررنگی در فیلم سوم انتقام‌جویان یعنی The Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا برای فصل چهارم سریال شرلوک که تقریباً به داستان پایان می‌بخشد هیجان زده هستید؟

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    به نظر من که تموم نمیشه،یعنی امیدوارم که تموم نشه،امیدوارم اینو برای این گفته باشه که فقط مردم هایپ بشن