جیسون الکساندر به کمدی مستقل Faith Based پیوست

11 July 2019 - 19:30

جیسون الکساندر (Jason Alexander)، بازیگر مجموعه‌ی Seinfeld، قراردادی را امضا کرد تا به فیلم Faith Based، کمدی مستقلی با کارگردانی وینسنت مسیال (Vincent Masciale) و نویسندگی لوک بارنت (Luke Barnett) که هم اکنون در لس انجلس در حال فیلم برداری است، بپیوندد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم faith based، در واقع هجونامه‌ای بر صنعت فیلم‌های مسیحی است و داستان دو دوست را روایت می‌کند. بارنت و تانر تامسون (Tanner Thomason)، پس از اینکه پی می‌برند، فیلم‌های ساخته شده بر پایه‌ی ایمان و اعتقادات، بسیار سود آور هستند، ماموریت خود را برای ساخت فیلمی بر پایه‌ی همین موضوعات آغاز می‌کنند.

الکساندر که تا به حال چندین بار برای نقشش به عنوان جورج کاستانزا نامزد امی شده است، نقش نیکی استیل، رئیس عجیب و غریب طرح هرمی چای کاهش وزن و قهرمانی برای شخصیت بارنت را ایفا می‌کند.

فیلم‌های مسیحی در واقع فیلم‌هایی هستند که تم، داستان، پیام اخلاقی و انسانی مرتبط با مسیحیت دارند. بسیاری از فیلم‌های مسیحی، توسط مسیحیان در کمپانی‌های مستقل و کوچک با حمایت کلیسا و سازمان‌های مسیحی تولید می‌شوند. با موفقیت چشمگیر فیلم مسیحی Fireproof که پرفروش‌ترین فیلم مستقل سال ۲۰۰۸ بود و توسط شروود پیکچرز یک کمپانی تولید فیلم مسیحی وابسته و تحت مدیریت کلیسای شروود ساخته شد، تولیدات فیلم مسیحی رواج بیشتری پیدا کرد.

لانس ردیک (Lance Reddick)، دنیل نیکول (Danielle Nicolet)، کارلی کریگ (Carly Craig)، دیگر بازیگر مجموعه‌ی Seinfeld یعنی دنی وودبرن (Danny Woodburn) و کریستوف سندرز (Christoph Sanders) در میان بازیگران این عنوان هستند.

کاترین دمونزو (Catherine Dumonceaux)، ردیک و متیو امرسن (Matthew Emerson) تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند؛ Lone Suspect به همراه جایلز داوست (Giles Daoust) از Title Media، تامسون و تیم کریگن (Tim Kerigan) آن را تهیه خواهند کرد.

الکساندر اخیرا در مجموعه‌های The Orville و Young Sheldon حضور پیدا کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.