هیو بونویل به فیلم Jingle Jangle پیوست

12 July 2019 - 10:30

ستاره‌ی سریال Downton Abbey، هیو بونویل (Hugh Bonneville)، برای ایفای نقشی به اولین فیلم لایو اکشن و اورجینال موزیکال و ویژه‌ی تعطیلات خانوادگی نتفلیکس یعنی Jingle Jangle پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بونویل در کنار فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در این فیلم ویژه‌ی تعطیلات که راجع به یک اسباب بازی ساز و یک اختراع جادویی است، حضور خواهد داشت. دیگر ستارگان این فیلم از جمله کیگن مایکل کی (Keegan-Michael Key)، فایلیشیا رشاد (Phylicia Rashad)، برنده‌ی جایزه‌ی تونی انیکا نونی رز (Anika Noni Rose) و با معرفی مادیلن میلز (Madalen Mills) هستند.

داستان این فیلم موزیکال که توسط شرکت Get Lifted Film Co متعلق به جان لجند (John Legend) تهیه می‌شود به این صورت است که یک اسباب بازی ساز (فارست ویتاکر) و نوه‌اش (مادیلن میلز) اختراعی جادویی را می‌سازند که اگر در زمان تعطیلات کار کند، زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر خواهد داد.

بونویل در فیلم پیش روی Downton Abbey و فیلم اخیر Paddington 2 نقش آفرینی کرده است.

علاوه بر Get Lifted متعلق به جان لجند و مایک جکسون (Mike Jackson)، کمپانی ۲۶۰ Degrees Entertainment دیوید تالبرت (David E. Talbert)، لین سیسن تالبرت (Lyn Sisson-Talbert)، کمپانی Burr! Productions متعلق به کریستن بر (Kristin Burr) و دیوید مک ایلون (David McIlvain) از کمپانی Brillstein Entertainment Partners این فیلم را تهیه خواهند کرد. تای استیکلوریوس (Ty Stiklorious) و ویکی دی راک (Vicki Dee Rock) از کمپانی Get Lifted، تهیه کنندگان اجرایی این عنوان هستند.

تالبرت فیلم‌‌های Almost Christmas برای یونیورسال و El Camino Christmas را برای نتفلیکس ساخته است.

Jingle Jangle سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.