نیک کاساوتیس فیلم Now I See You را با حضور اما رابرتس می‌سازد

12 July 2019 - 12:00

نیک کاساوتیس (Nick Cassavetes)، کارگردان فیلم The Notebook، فیلم بعدی اما رابرتس (Emma Roberts) را کارگردانی می‌کند. با سینمافارس همراه باشید.

شرکت‌های Tooley Entertainment و eOne درحال تهیه فیلم Now I See You براساس فیلم‌نامه مارک کلین (Marc Klein) هستند. این فیلم‌نامه براساس خاطرات نیکول کیه‌ر (Nicole Kear) درباره از دست دادن بینایی‌اش نوشته شده است.

تولید این فیلم پاییز ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. بازیگر نقش اصلی زن آن را اما رابرتس، بازیگر فیلم‌ We’re The Millers و سریال American Horror Story خواهد بود. کاساوتیس بعد از فیلم کمدی The Other Woman که توانسته بود در گیشه جهانی نزدیک ۲۰۰ میلیون دلار فروش کند، با این فیلم دوباره به صندلی کارگردانی بازمی‌گردد.

این پروژه براساس داستان واقعی نیکول کیه‌ر، دانشجوی سال آخر دانشگاه Yale است که متوجه می‌شود فقط چند سال با از دست‌ دادن کامل بینایی‌اش فاصله دارد. نیکول تصمیم می‌گیرد که در این چند سال از بینایی‌ باقی‌مانده‌اش بیشترین استفاده را بکند. او درنهایت و در حالی که جهان برایش روز به روز تارتر می‌شود، با فقدان بینایی‌اش کنار می‌آید اما این توانایی را پیدا می‌کند تا رویاهای عشق، خوشحالی و موفقیت را درک کند.

فروش جهانی فیلم را Sierra/Affinity برعهده دارد. تهیه‌ فیلم را هم تاکر تولی (Tucker Tooley) به همراه الکساندرا میلچن (Alexandra Milchan) و اسکات لمبرت (Scott Lambert) از Emjag Films انجام خواهند داد.

این پروژه بخشی از توافق Tooley Entertainment و eOne است و تجدید دیداری بین Tooley و اما رابرتس خواهد بود. آن‌ها قبلا در فیلم We’re The Millers همکاری کرده‌ بودند. تهیه‌کنندگان اجرایی این کار رابرتس، کیه‌ر، دیوید سوینی (David Sweeney)، گرگ رنکر (Greg Ranker) و جیسون بارهایت (Jason Barhydt) – از شرکت Tooley Entertainment – خواهند بود.

شناخته‌شده‌ترین آثار کلین، نویسنده این کار، فیلم‌های Mirror, Mirror با بازی جولیا رابرتس (Julia Roberts)، Serendipity با بازی جان کیوزاک (John Cusack) و کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) و A Good Year به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) بوده‌اند.

Tooley درباره این فیلم گفته است:

ما هیجان بسیاری داریم تا با اما رابرتس مجددا همکاری کنیم تا داستان شگفت‌انگیز نیکول را به اشتراک بگذاریم. این داستان سفر عمیقی پر از دلیری و امید است. و از کار کردن با نیک کاساوتیس بیشتر هیجان‌زده‌ایم. او انتخابی بسیار عالی برای کارگردانی این کار و انتقال همه صداقت و احساسی که فیلم‌نامه مارک کلین دارد به زندگی است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.