کلیفتون کالینز جونیور به فیلم Breaking News In Yuba County از تیت تیلور پیوست

12 July 2019 - 16:30

کلیفتون کالینز جونیور (Clifton Collins Jr) در فیلم Breaking News In Yuba County بازی خواهد کرد. این فیلم کمدی و درام توسط تیت تیلور (Tate Taylor) کارگردانی می‌شود و بازیگرانش شامل الیسون جانی (Allison Janney)، میلا کانیس (Mila Kunis)، رگینا هال (Regina Hall) و آکوافینا (Awkwafina) می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جولیت لوئیس (Juliette Lewis)، الن بارکین (Ellen Barkin)، سمیرا ویلی (Samira Wiley)، واندا سایکس (Wanda Sykes)، بریج اورت (Bridget Everett)، جیمی سیمپسون (immi Simpson)، متیو مادین (Matthew Modine)، کریس لاول (Chris Lowell) و کیونگ سیم (Keong Sim) اشاره کرد.

نویسنده‌ی این اثر آماندا ایدوکو (Amanda Idoko) است؛ فیلم درواقع یک فروشنده‌ی مداد را (که آلیسون جانی نقش او را بازی می‌کند) دنبال می‌کند که وی متوجه خیانت شوهرش می‌شود و باعث می‌شود که او از یک حمله‌ی قلبی بمیرد. او طوری وانمود می‌کند که انگار شوهرش گم شده است، اما به هر حال او از پلیس و یا انسان‌های بد می‌ترسد و سعی می‌کند که حقیقت را مخفی نگه دارد مخصوصا از خواهر ناتنی‌اش (که میلا کونیس نقش او را بازی می‌کند). در فیلم یک کاراگاه پلیس محلی مصمم (رگینا هال) نیز وجود دارد.

تیت تیلور بوسیله‌ Wyolah Films و در کنار جیک گیلنهال (Jake Gyllenhaal)، ریوا مارکر (Riva Marker)، جان نوریس (John Norris) و فرنکلین لئونارد (Franklin Leonard) فیلم را تهیه خواهد کرد. AGC Studios هزینه‌های فیلم را تامین خواهد کرد و فروش جهانی آنرا نیز نظارت می‌کند در حالی که CAA Media فروش محلی را پشتیبانی خواهد کرد.

کالینز جونیور در دو فصل آخر سریال Westworld از شبکه‌ی HBO به طور منظم ظاهر شده است و همچنین در فیلم بسیار مورد انتظار Once Upon a Time in Hollywood از کونتین تارانتینو (Quentin Tarantino) نیز حضور خواهد داشت. پروژه‌هایی که او در آن‌ها درگیر است شامل فیلم Waves از A24، همچنین the Veronica Mars revival و فیلم After Yang از A24 است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.