تیم میلر: طراحی مجدد Sonic The Hedgehog رضایت طرفداران را جلب خواهد کرد

12 July 2019 - 12:00

پس از اینکه اولین تصویر از فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog «سونیک خارپشت» منتشر شد، طرفداران با روی خوش از آن استقبال نکردند. در نتیجه تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد تا تیم جلوه‌های ویژه ظاهر شخصیت اصلی را تغییر دهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تیم میلر (Tim Miller) که تهیه‌کننده فیلم است می‌گوید این تصمیم کاملا درستی بود. میلر در مصاحبه‌ای اعلام کرد طراحی مجدد سونیک را دیده و به نظرش طرفداران از ظاهر جدید این شخصیت کاملا راضی خواهند بود:

من و جف با طرفداران موافق بودیم. وقتی اوضاع به هم ریخت، من به اعضای تیم گفتم، مهم‌ترین کار اینه که بگید اشتباه بدی کردیم. جف آدم خوبیه. این بهترین راه برای کنترل اوضاع بود. نظر طرفداران برای ما خیلی مهمه. ما هم نظر اونا رو عملی کردیم.

در فیلم Sonic the Hedgehog بازیگرانی از جمله جیم کری (Jim Carrey) در نقش رقیت سونیک یعنی دکتر روبوتنیک/اگمن؛ جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش تام واچوفسکی مامور پلیسی که با سونیک همکاری می‌کند؛ آدام پالی (Adam Pally) در نقش تیکا سامپتر همکار تام و ناتاشا راتول (Natasha Rothwell) حضور دارند. بن شوارتز (Ben Schwartz) صداپیشگی شخصیت سونیک را برعهده دارد.

فیلم Sonic the Hedgehog در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.