تاریخ پخش سریال Iron Fist مشخص شد

5 October 2016 - 10:00

حال که پخش فصل اول سریال Luke Cage به پایان رسیده‌است، تنها یک ابرقهرمان در سطح خیابان‌های نیویورک باقی‌مانده است که مارول و نتفلیکس باید قبل از اتحاد آنها در قالب گروه The Defenders، به معرفی ریشه‌های او بپردازند؛ و او کسی نیست جز دنی رند یا همان Iron Fist، جنگجوی هنرهای رزمی که قدرتی جادویی دارد و قرار است توسط فین جونز (Finn Jones)، بازیگر سریال Game of Thrones بازی شود. مانند دیگر همکار متخصصش در هنرهای رزمی، Daredevil، دنی رنت نیز قرار است انتهای زمستان به دنیای تلویزیون معرفی شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Iron Fist که توسط اسکات باک (Scott Buck که سابقه ساخت سریال‌های Dexter و Six Feet Under را دارد) ساخته و تولید خواهد شد، داستان دنی رند و بازگشت او به شهر نیویورک برای بازپس گیری شرکت خانوادگی‌اش را نشان خواهد داد، چیزی حدود ۱۵ سال بعد سانحه‌ای هوایی که باعث مرگ او در اذهان عمومی شد. Iron Fist نقش‌های کلیدی دیگری نیز خواهد داشت، مانند: جسیکا هن‌ویک (Jessica Henwick) در نقش کالین ویگ، دوست و متحد Iron Fist که مانند او در هنرهای رزمی تبحر دارد و دیوید ونهام (David Wenham) در نقش هرولد میکام، از شرکای پدر مرحوم دنی در شرکتش که بنا به دلایل کاملا مشخص، از بازگشت دنی از مرگ خرسند نیست.

مارول قبلا اعلام کرده‌بود که فصل اول Iron Fist قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، ولی اکنون، این سریال تاریخ اکران مشخصی دارد و آن ۲۷ اسفند امسال (۱۷ مارچ ۲۰۱۷) است. همچنین تصویری جدید از دنی خارج از لباس مخصوص Iron Fist منتشر شده‌است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

marvel-iron-fist-finn-jones

در حالی که تمام سریال‌های منتشر شده توسط مارول و نتفلیکس در دنیای یکپارچه مارول جریان دارند و گاهاً اشاراتی به آن می‌کنند، Iron Fist نیز همین روند را خواهد داشت، چرا که او ارتباطی نزدیک با شخصیت لوک کیج در کامیک‌ها دارد. در دنیای کامیک‌های مارول، دنی رند و لوک کیج، در نهایت با همکاری یکدیگر شرکتی به نام «قهرمانان برای استخدام» را راه‌اندازی می‌کنند، چیزی که سازنده سریال Luke Cage چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) در اشاره‌ای زیرکانه، آن را موضوع فصل آینده سریال خود دانست. همچنین دنی و لوک تنها قهرمانان نیویورک نیستند که شرکت مبارزه با تبهکاری خود را می‌سازند؛ در طرف دیگر، کالین وینگ و میستی نایت، در نهایت با یکدیگر متحد شده و تیم کاراگاهان خصوصی به نام «دختران اژدها» را در دنیای مارول راه اندازی می‌کنند.

تا جایی که مربوط به دنیای مارول در تلویزیون می‌شود، Iron Fist مرموزترین و جادویی‌ترین آنها تا کنون است و زمان بندی برای انجام این کار، بدون نقص انجام شده‌است. سریال دیگر مارول Agents of S.H.I.E.L.D.، در فصل چهارم خود نسخه رابی ریز از شخصیت Ghost Rider را معرفی کرد و قرار است المان‌های ماورای طبیعی مشابهی را نیز در آینده با این موضوع ادغام کند. البته تمام این موضوعات، در مقابل محصول مربوط به دنیای سینماتیک مارول که قرار است در نوامبر امسال منتشر شود، یعنی Doctor Strange، موضوعی فرعی به نظر می‌رسد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من دارم براى بار دوم سریال DD رو مى بینم و اینبار شاید غافلگیر نشم، اما از داستان بیشتر لذت مى برم. بعدش جسیکا جونز رو مى خواهم ببینم که زمانى که اومد، چهار قسمت بیشتر ازش ندیدم و بعدش هم لوک کیج رو شروع مى کنم. فکر کنم تا آیرون فیست بیاد سرم گرمه. اما بیشتر از همه چیز منتظر فصل سوم DD هستم که طبق شایعات الکترا توش برمى گرده و تبدیل به همون کسى مى شه که از کمیک ها مى شناسیم.
    این هم ربطى به ایرون فیست نداره ولى جالبه که بدونید کمیک هاى DD یه برادر کوچکتر هم دارن که در کنال تعجب اسمش TMNT هست. در واقع خالقان این سرى اینقدر عاشق DD بودن که محل فاضلاب و روزى که لاکپشت ها دچار جهش مى شن، دقیقاً همون جایى هست که مت مورداک ٩ ساله تصادف مى کنه و در واقع اضافه اون مواد این لاکپشت ها رو هم نینجا مى کنه. و یک ایستر اگ/ ریفرنس دیگه اینکه دشمن بزرگ DD گروهى هست به نام Hand/دست که با یک شوخى توى مجموعه TMNT تبدیل شده به Foot/پا.