میلی بابی بروان به شایعه حضورش در The Eternals پایان داد

12 July 2019 - 16:00

میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) آب پاکی را روی دست همه ریخت و به شایعات مربوط به حضورش در فیلم The Eternals پایان داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بروان با بازی در نقش الون ابر قدرت در سریال محبوب Stranger Things (چیزهای عجیب) مشهور شد و حالا فصل سوم این سریال بطور کامل روی شبکه نتفلیکس در دسترس است و توانسته رکورد پر بیننده‌ترین سریال این شبکه را بزند. بروان در سال‌های اخیر روی پرده سینما هم دیده شده و اخیرا در فیلم Godzilla: King of the Monsters ایفای نقش کرده است.

یکی از شایعات پیرامون فیلم The Eternals در چند روز گذشته درباره حضور بروان در این فیلم بود که وی اخیرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تکذیب کرده است. او در پاسخ به این سوال که در مارول نقش دارد یا نه گفت:

اوکی، این دیگه داره مشکل‌ساز میشه. همه فکر می‌کنند قراره من واسه مارول فیلم بازی کنم. چنین چیزی اصلا نیست. میخوام همه اینو بدونن که فعلا همچنین قصدی ندارم.

فیلم The Eternals به کارگردانی کلویی ژاو (Chloé Zhao) و بازی آنجلینا جولی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس، هزاران سال پیش، قبل از مارول فعلی را نشان می‌دهد و حتی ممکن است به گشته تانوس بپردازد. اخیرا خبر مذاکره سلما هایک (Salma Hayek) برای بازی در این فیلم تایید شد. استودیو مارول مشتاقانه دنبال کیانو ریوز (Keanu Reeves) برای حضور در فیلم‌هایش است.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.