کن کربی و میشل کروسیک در تریلر ماورایی The Uncanny بازی خواهند کرد

12 July 2019 - 17:30

کن کربی (Ken Kirby) بازیگر سریال Good Trouble و میشل کروسیک (Michelle Krusiec) بازیگر فیلم The Invitation انتخاب شده‌اند تا در تریلر ماورایی The Uncanny به کارگردانی مشترک ایبال ونگ (Abel Vang) و برلی ونگ (Burlee Vang) بازی کنند. با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که در ادامه فیلم قبلی برادران ونگ یعنی Bedeviled ساخته می‌شود، توسط کار لی (Carr Lee) و استفن استنلی (Stephen Stanley) تهیه می‌شود. الن رو (Ellen Wroe) که قبلا در Final Destination 5 بازی کرده بود هم در این فیلم بازی می‌کند.فیلم‌برداری این فیلم در لوس آنجلس و اورنج کانتی انجام خواهد شد.

فیلم داستان یک مددکار اجتماعی به نام کلیر یانگ را دنبال می‌کند که سال‌هاست توسط نیروهایی تسخیر شده است. او حالا کم‌کم دارد پی می‌برد که این نیروها به دنیای ارواح متصل‌اند. وقتی او رسیدگی به یک مورد خشونت خانگی را برعهده می‌گیرد، متوجه می‌شود که این مشکل توسط یک موجود ماورایی ایجاد شده است و باید از علم غیب‌اش استفاده کند تا آن خانواده را نجات دهد.

برادران ونگ در یک اظهار نظر مشترک بیان کردند:

در این‌جور فیلم‌های ترسناک ماورایی، معمولا شخصیت زن ثابتی وجود دارد. تقریبا در تمام این فیلم‌ها خانواده‌ای گیر موجوداتی ماورایی می‌افتند. این شخصیت زن عموما در پرده سوم داستان وارد می‌شود تا خانواده ناامید را نجات دهد. داستان درباره او نیست. در واقع او یک ابزار است که برای پیشبرد داستان اضافه می‌شود. ما در فیلم‌مان تلاش کرده‌ایم او را طوری طراحی کنیم که انگار داریم داستان جدیدی می‌گوییم. ما داستان گذشته او را تعریف می‌کنیم و موانعی که باید با آن‌ها روبرو شود را نشان می‌دهیم.

برادران ونگ در این فیلم، سعی کرده‌اند بازیگرانی از گروه‌های اقلیت را در نقش‌های اصلی استفاده کنند. خصوصا می‌خواستند بازیگران آسیایی را در نقش‌های اصلی کلیر و شوهرش پیتر قرار دهند. سه سال طول کشیده تا آن‌ها بتوانند فیلم را به مرحله بهره‌برداری برسانند، و شگفت‌زده شدند از این که دیدند چه مقاومت شدیدی در برابر یک فیلم با نقش‌های اصلی آسیایی حتی در وضعیت کنونی هالیوود وجود دارد.

برادران ونگ اشاره کردند که استودیوهای زیادی بودند که فیلم علاقه‌شان را جلب کرده بود ولی درخواست داشتند که نقش‌های اصلی را بازیگران سفیدپوست بازی کنند:

خیلی پیش می‌آید که بازیگران آسیایی در نقش‌های فرعی فیلم‌ها بازی کنند؛ اما خیلی به ندرت پیش می‌آید که نقش قهرمان داستان را به آن‌ها بدهند. فیلم هرگز درباره داستان آن‌ها یا کشمکش‌هایشان نیست. چرا حتما باید یک فیلم درباره فرهنگ آسیایی و مضامین مربوط به آن باشد تا بتواند یک بازیگر آسیایی را در نقش اصلی‌اش داشته باشد؟ The Uncanny مثل فیلم‌هایی چون Searching یا Always Be My Maybe به‌هیچ‌عنوان درباره چیزی که مخصوصا آسیایی باشد نیست. فقط فیلمی‌ است که شخصیت‌های اصلی‌اش از اتفاق آسیایی‌اند. این در واقع تنها راهی است که می‌توان با آن به تبعیض‌های نژادی و قومی در صفحه نمایش پایان داد.

The Uncanny فراتر از بازیگران اصلی و کارگردانان، چندین بازیگر و عوامل از نژاد آسیایی هم دارد. همچنین در جمع عوامل و بازیگران این فیلم افرادی از رنگ‌های مختلف، جنسیت‌های مختلف و گرایش‌های مختلف وجود دارند.

کربی علاوه بر سریال شبکه Freeform به نام Good Trouble، هم‌اکنون در سریالی از شبکه ABC به نام Grand Hotel بازی می‌کند. تهیه این کار را اوا لانگوریا بستون (Eva Longoria Bastón) برعهده دارد. او به زودی به همراه کیتی فیندلی (Katie Findlay)، بتسی برندت (Betsy Brandt) و رندال پارک (Randall Park) در فیلم Straight Up به کارگردانی جیمز سوئینی (James Sweeney) به پرده‌های نمایش خواهند آمد.

کروسیک اخیرا در چند فیلم، سریال تلویزیونی و نمایش‌ صحنه‌ای ظاهر شده است. او علاوه بر فیلم The Invitation در فیلم Saving Face در نقش مقابل خوان چن (Joan Chen) بازی کرده است. بازی‌های تلویزیونی‌اش هم شامل Hawaii Five-0، Nice Girls Crew، Getting On، Shooter و چند مورد دیگر می‌شود. او همچنین شوی تک‌نفره‌ای به نام Made in Taiwan برای خودش نوشت. این برنامه در ۲۰۰۱ HBO Aspen Comedy Festival اجرا شد. کروسیک اخیرا در تئاتری به نام Wild Goose Dreams هم بازی کرده است. کروسیک همچنین مجموعه دیجیتال کوتاهی به نام Scenes From A Real Marriage ساخته و کارگردانی کرده است. او حالا در حال بازی در فیلم The Gift به کارگردانی آنا چی (Anna Chi) است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.