سریال Euphoria برای فصل دوم تمدید شد

12 July 2019 - 19:00

شبکه HBO اعلام کرده سریال درام نوجوانانه این شبکه، Euphoria، برای فصل دوم تمدید شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فرانسسکا اورسی (Francesca Orsi) مدیر برنامه شبکه HBO اظهار داشته:

سم لوینسون (Sam Levinson) خالق سریال Euphoria، دنیای خارق‌العاده‌ای با بازیگران فوق‌العاده خود به رهبری زندایا (Zendaya) با استعداد ساخته است. خیلی خوشحالیم او شبکه HBO را برای این سریال برجسته انتخاب کرد. بی‌صبرانه منتظر این شخصیت‌های پیچیده و مسیر پیش‌ رویشان در این دنیای پر چالش هستیم.

سریال Euphoria جوان‌ترین سریال درام HBO است و جدا از پر مخاطب بودن این سریال، تماشای آن از شبکه اچ‌بی‌او رو به افزایش است. این سریال در شب اول پخش، ۵.۵ میلیون مخاطب در سراسر پلتفرم HBO داشت.

با انتشار ۸ قسمت فصل اول سریال در تاریخ ۱۶ ژوئن از شبکه HBO، قسمت‌های جدید آن یکشنبه شب‌ها روی آنتن این شبکه می‌روند و بازیگرانی همچون زندایا را در اختیار دارد که درباره گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که به سمت مصرف مواد، رسانه‌های اجتماعی، عشق، دوستی و آسیب روحی کشیده شده‌اند. سم لوینسون خالق و نویسنده سریال است که ۵ قسمت فصل اول آن را کارگردانی کرده است.

سریال Euphoria روایت جدیدی از عصر حاضر داشته و ابعادی از دوران نوجوانی را با حس همدردی به تصویر می‌کشد. این سریال رو بنت ۱۷ ساله با بازی زندایا را نشان می‌دهد که تازه بخاطر مصرف مواد از مرکز توان‌بخشی بازگشته و نگران آینده است. آشنا شدن با جولز وان، دختری که بعد از طلاق والدین‌اش تازه به شهر آمده، و مانند رو به دنبال هویت و جایگاه اصلی خود است، زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

بازیگران فصل اول عبارتند از: زندایا، مود آپاتو (Maude Apatow)، آنگوس کلود (Angus Cloud)، اریک دین (Eric Dane)، الکسا دمی (Alexa Demie)، جیکوب الوردی (Jacob Elordi)، باربی فریرا (Barbie Ferreira)، نیکا کینگ (Nika King)، استورم رید (Storm Reid)، هانتر اسکافر (Hunter Schafer)، الجی اسمیت (Algee Smith) و سیدنی سونی (Sydney Sweeney).

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.