نویسنده Inside Out در تیم کارگردانی پروژه جدید دیزنی

5 October 2016 - 15:00

اگرچه استودیوی پیکسار مسلما مهم‌ترین و قدرتمندترین استودیوی هالیوود در زمینه ساخت انیمشین است ولی دوستان آنها در استودیوی «دیزنی انیمیشن» نیز با سرعتی کم ولی قابل قبول در حال حرکت برای رسیدن به همین عنوان هستند. در سال‌های اخیر، این استودیوی پرآوازه، عناوین بسیار خوبی را از جمله Big Hero 6 «شش قهرمان بزرگ»، Wreck-it Ralph «رالف خرابکار» و البته Frozen «منجمد» منتشر کرده‌است. بهار امسال، روند رو به رشد این استودیو با انیمیشن بسیار موفق Zootopia «آرمان شهر حیوانات» (با رسیدن به فروش عجیب ۱ میلیارد دلار) ادامه پیدا کرد و نوامبر امسال (اواسط پاییز) نیز عنوان پر انتظار آنها، Moana «موانا» قرار است منتشر شود. این فیلم که قرار است دووین جانسون (Dwayne Johnson) در آن به ایفای نقش بپردازد، انتظار می‌رود جزو عناوین پرفروش پاییز باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو دیزنی انیمیشن در سال ۲۰۱۷ عنوانی منتشر نخواهد کرد ولی در سال ۲۰۱۸، دو انیمیشن دیگر در انتظار مخاطبان خواهد بود: اولی Wreck-it Ralph 2 و به دنبال آن در تعطیلات عید شکرگزاری عنوان Gigantic «غول پیکر». عنوان دوم ذکر شده در بالا که در تابستان امسال معرفی شد، داستان افسانه‌ای و معروف «جک و لوبیای سحرآمیز» را بازگو خواهد کرد، با این تفاوت که در این داستان، جک با یک دختر غول پیکر به نام اینما (Inma) آشنا خواهد شد. نیتان گرنو (Nathan Greno) که قبلا عنوان Tangled «گیسو کمند» را ساخته‌است، قرار است ساخت Gigantic را برعهده داشته‌باشد و حال نیز مشخص شده‌است که او در این کار تنها نخواهد بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، مگ له‌فاو (Meg LeFauve) که قبلا نگارش فیلم‌نامه عنوان Inside Out «از درون به بیرون» را برعهده داشته‌است و در آینده فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» را خواهد نوشت، قرار است به تیم کارگردانی Gigantic ملحق شود. طبق گزارش منتشر شده، او در ابتدا فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشته است و در ادامه، با افزایش همکاری در این پروژه، نقش او پررنگ‌تر شده‌است. این اتفاق در فیلم Frozen نیز افتاد جایی که نویسنده آن جنیفر لی (Jennifer Lee)، به عنوان کارگردان نیز در پروژه همکاری کرد. اگرچه کارنامه له‌فاو در زمینه کارگردانی محدود است ولی مطمئن هستیم او به راحتی خواهد توانست با عناوینی قدرتمند این موضوع را تغییر دهد.

inside-out-pixar-movie-emotions

داستان Gigantic قرار است در اسپانیا و در عصر اکتشاف (قرن ۱۵ تا ۱۷میلادی) جریان داشته‌باشد. جک موفق می‌شود جهانی اسرارآمیز را در بالای ابرها کشف کند که غول‌ها در آن زندگی می‌کنند و اینجا جایی است که جک با اینما آشنا می‌شود. مانند هر داستان جذاب دیزنی، این داستان نیز افراد شرور ترسناکی خواهد داشت که قهرمانان داستان باید با آنها مقابله کنند. رابرت لوپز (Robert Lopez) و کیرستن اندرسون‌لوپز (Kirsten Anderson-Lopez) که قبلا آهنگ‌های انیمیشن Frozen را ساخته‌اند، با این فیلم برای ساخت آهنگ‌های آن همکاری خواهند داشت. از آنجایی که این زوج با آهنگ‌های Frozen به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافتند، بسیاری در این مورد هیجان زده‌ هستند که آیا اتفاقی مشابه با آن برای فیلم Gigantic نیز خواهد افتاد یا نه. شاید شاهد Let It Go دیگری باشیم.

با همه این تفاسیر، این روند مثبت، خبر خوبی برای افزایش کیفیت این انیمیشن و پتانسیل بالای آن است. له‌فاو یکی از ستارگان در حال رشد این استودیو است که در همین ابتدا یک نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد و این فیلم، فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن استعدادها و همچنین رشد او برای تبدیل شدن به یک فیلم‌ساز برجسته است. به علاوه، استودیوی دیزنی انیمیشن، قبلا نیز به کرات از سیستم چند کارگردان در پروژه‌هایش از جمله Zootopia و موآنا استفاده کرده‌است و Gigantic نیز از همین الگوی موفق تبعیت خواهد کرد.

Gigantic در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.