فیلم اقتباسی Mortal Kombat رده سنی R گرفت| منتظر کشت و کشتارهای زیاد باشید

13 July 2019 - 12:30

طرفداران مورتال کمبت همه جا به وجد می‌آیند چون فیلمنامه‌نویس ریبوت Mortal Kombat تایید کرده این فیلم مناسب رده سنی R است و کشت و کشتار زیادی دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مجموعه بازی ویدئویی کمبت یکی از بازی‌های محبوب سه دهه بوده و فراز و نشیب زیادی تجربه کرده است.

هربار مردم فکر می‌کنند این بازی به پایان خود رسیده، فرنچایز به اوج باز می‌گردد و دل و ذهن طرفداران مبارزه را می‌برد. هرچند تلاش برای آوردن این بازی روی پرده نقره‌ای تاکنون نافرجام بوده است.

اولین فیلم مورتال کمبت سال ۱۹۹۵ راهی سینما شد و گرچه به موفقیت در گیشه رسید اما نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و بکار بردن درست بازی در فیلم مختص ۱۳ سال به بالا ناامید کننده بود. با اینکه این بازی خونین، کشنده و اکشن است، فیلم آن محدود بود و مسائل بدون خون و خونریزی را به تصویر کشیده بود. فیلم Mortal Kombat: Annihilation در سال ۱۹۹۷ با وجود تغییر کارگردان، نویسنده و بازیگران یکی از دنباله‌های افتضاح بود که کمتر خشن بود و هیچ جذابیتی نداشت.

ناکامی فیلم Annihilation از نظر جذب مخاطب و منتقدین باعث شد کسی سراغش نرود و حالا این ریبوت به تهیه‌کنندگی جیمز وان (James Wan) قرار است سال ۲۰۲۱ روی پرده نقره‌ای برود. شاید طرفداران مورتال کمبت نگران تکرار شدن اشتباهات قبلی باشند اما گرگ روسو (Greg Russo) در اکانت توییتر خود اعلام کرده سیمون مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردان این پروژه، این فیلم را برای رده سنی R می‌سازد و همان کشت و کشتار فراوانی. را دارد که باعث محبوبیت بازی شد.

طرفداران مورتال کمبت باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کنند و امیدوار باشند یا تصور کنند چه کشتارهای خاصی در راه این ریبوت هستند. شاید آن‌ها کلاسیک عمل کنند و شخصیت ساب-زیرو ستون فقرات رقیبش را می‌شکند یا کانو قلب بازنده‌ها را از سینه‌شان بیرون می‌کشد.

در این نقطه هنوز دقیقا مشخص نیست داستان مورتال کمبت جدید درباره چیست. با اینکه داستان بازی‌های آن خیلی پیچیده نبوده اما محوریت آن مبارزه است و جالب است ببینیم این فیلم چه عصری از این مجموعه را انتخاب می‌کند و کدام شخصیت‌ها در آن حضور دارند. سخت است تصور کنیم جنگجویان برجسته و خاص مورتال کمبت مانند اسکورپین، ساب-زیرو، لیو کانگ و جانی کیج در آن حضور ندارند. تاکنون خبر پیوستن جو تسلیم (Joe Taslim) در نقش ساب-زیرو تایید شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.