کریستف والتز با Bond 25 باز می‌گردد

13 July 2019 - 13:30

کریستف والتز (Christoph Waltz)، بازیگری که تا کنون دو بار برنده جایزه اسکار شده، در Bond 25 به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) نقش دشمن جیمز باند را بازی خواهد کرد. والتز اولین بار در فیلم Spectre و در سال ۲۰۱۵ به عنوان بلوفلد، مغز متفکر سازمان جنایت جهانی معرفی شده بود. با سینمافارس همراه باشید.

پیش از این حضور بازیگرانی چون دنیل کریگ (Daniel Craig)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، رالف فاینس (Ralph Fiennes)، لی سیدو (Lea Seydoux)، نوآمی هریس (Naomie Harris)، روری کینیر (Rory Kinnear) و بن ویشا (Ben Whishaw) در این شماره از مجموعه اعلام شده بود. همچنین نقش‌های فرعی این فیلم برعهده کسانی چون رامی مالک (Rami Malek)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، دیوید دنچیک (David Dencik) و دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah) خواهد بود. بعد از موانعی که در مسیر ساخت این فیلم پیش آمد، از جمله منفجر شدن استودیوی صدا در Pinewood Studios و جراحت قوزک پای دنیل کریگ که نیاز به جراحی و گذراندن دوران نقاهت داشت، مراحل تولید فیلم در لندن در حال پیشرفت است.

در این قسمت، جیمز باند به جامائیکا رفته تا استراحت کند که ناگهان دوست قدیمی‌اش فلیکس لیتر (رایت) از طرف CIA سراغش می‌آید تا از او کمک بخواهد. ماموریت او که نجات یک دانشمند دزدیده شده است کم‌کم معلوم می‌شود بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌آمده. باند در این ماموریت متوجه ردی از یک تبهکار می‌شود که مسلح به جدیدترین و خطرناک‌ترین سلاح‌هاست.

Bond 25 در تاریخ ۸ آوریل در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.