انتخاب الیور جکسون-کوهن برای نقش اصلی The Invisible Man

13 July 2019 - 14:00

ستاره فیلم The Haunting of Hill House (تسخیر خانه هیل): اولیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen) در نقش اصلی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی)، محصول Universal/Blumhouse، که این ماه تولیدش در سیدنی استرالیا کلید می‌خورد، نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ورود جکسون-کوهن به تیم بازیگران این فیلم کاملا غافلگیرانه و ناگهانی بود زیرا در اوایل برنامه‌ریزی‌های این پروژه در کمپانی Universal قرار بود که جانی دپ (Johnny Depp) نقش مرد نامرئی را ایفا کند. جکسون-کوهن در این فیلم به بازیگرانی هم‌چون الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، آلدیس هاج (Aldis Hodge)، هریت دایر (Harriet Dyre) و استورم رید (Storm Reid) می‌پیوندد. شنیده‌ها حاکی از آن است که تمایل جکسون-کوهن- ایفاگر نقش لوک کرین در سریال The Haunting of Hill House- به حضور در این فیلم حیرت فیلم‌سازان را به دنبال داشته است. این سریال که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، داستان یک خانواده از هم پاشیده را روایت می‌کند که مواجهه با خاطرات آزارنده خانه قدیمیشان و یکسری رویدادهای وحشتناک، آن‌ها را از آنجا دور می‌کند.

از جمله سریال‌هایی که جکسون-کوهن در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به درام Man in an Orange Shirt (مردی در یک تیشرت نارنجی‌رنگ) از شبکه BBC، سریال Emerald City (شهر زمردین) از شبکه NBC، سریال Dracula (دراکولا) از شبکه NBC، و مینی-سریال Mr. Selfridge (آقای سلفریج) از شبکه ITV اشاره کرد. به‌علاوه او تجربه حضور در فیلم‌های سینمایی متعددی هم داشته است، فیلم هایی از قبیل The Healer (شفابخش) با  فیلم‌نامه‌ای از پاکو آرانگو (Paco Arango)، فیلم The Raven (کلاغ) ساخته جیمز مکتیگ (James McTeigue) و با حضور جان کوساک (John Cusack) و لوک ایوانز (Luke Evans)، فیلم What’s Your Number (شمارت چنده؟) که در مقابل آنا فاریس (Anna Faris) و کریس ایوانز (Chris Evans) بازی کرده است، Faster (سریعتر) که در کنار دیواین جانسون (Dwayne Johnson) و بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) حضور داشته است، و Going the Distance (پیمودن مسافت) از شبکه Newline و با حضور بازیگرانی هم‌چون درو باریمور (Drew Barrymore) و جاستین لانگ (Justin Long).

لی وانل (Leigh Whannell) فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی The Invisible Man است. جیسون بلوم (Jason Blum) این فیلم را برای کمپانی Blumhouse Productions و کایل دو فرسن (Kylie du Fresne) برای کمپانی Goalpost Pictures می‌سازند. این فیلم در واقع محصول مشترک کمپانی Goalpost Pictures Australia و Blumhouse Productions و هم‌چنین Nervous Tick (از طرف Universal Pictures) می‌باشد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.