مارگارت چو و دیوید کوچنر به فیلم Faith Based پیوستند

13 July 2019 - 15:30

مارگات چو (Margaret Cho) و دیوید کوچنر (David Koechner) به جمع بازیگران فیلم هزلی و کمدی Faith Based پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارگارت چو (The Masked Singer و Drop Dead Diva) و دیوید کوچنر (سری فیلم‌های Anchorman و The Office) به جمع بازیگران فیلم کمدی، مستقل و هزلی Faith Based از جمله لانس ردیک (Lance Reddick)، دنیل نیکول (Danielle Nicolet)، کارلی کریگ (Carly Craig)، دنی وودبرن (Danny Woodburn)، کریستوف سندرز (Christoph Sanders)، لوک بارنت (Luke Barnett)، جیسون الکساندر (Jason Alexander) و تانر تامسون (Tanner Thomason) پیوستند.

این فیلم به کارگردانی وینسنت مسیال (Vincent Masciale) داستان دو دوست با بازی بارنت و تامسون را روایت می‌کند که پس از پی بردن به اینکه فیلم‌های ساخته شده بر پایه‌ی ایمان و اعتقادات، بسیار سود آور هستند، ماموریت خود را برای ساخت فیلمی بر پایه‌ی همین موضوعات آغاز می‌کنند.

چو نقش رئیس ChristFlix، یک نتفلیکس برای سینمای مسیحیان و کوچنر نقش Butch Savage، یک ستاره‌ی فراموش شده‌ی فیلم‌های اکشن در دهه ۸۰ میلادی که در تلاش است تا ستاره‌ی فیلم آن‌ها شود را ایفا می‌کنند.

کاترین دمونزو (Catherine Dumonceaux)، ردیک و متیو امرسن (Matthew Emerson) تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند؛ Lone Suspect به همراه جایلز داوست (Giles Daoust) از Title Media، تامسون و تیم کریگن (Tim Kerigan) آن را تهیه خواهند کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.