بازیگران جدیدی به فیلم Dreamkatcher اضافه شدند

13 July 2019 - 18:00

لین شی (Lin Shaye)، رادا میچل (Radha Mitchell) و هنری تامس (Henry Thomas) به فیلم هیجانی- ترسناک و آمریکایی Dreamkatcher پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لین شی (Insidious)، رادا میچل (The Romanoffs) و هنری تامس (The Haunting Of Hill House) نقش‌های اصلی این اثر خواهند بود.

این فیلم که هم اکنون در حال فیلمبرداری است، داستان یک درمانگر (میچل) را روایت می کند که به همراه همسرش (تامس) و پسر خوانده‌اش که با کابوس‌های مادر مرده‌اش زجر می‌کشد به شمال نیویورک سفر می‌کنند. وقتی که همسرش مجبور به بازگشت به شهر می‌شود، او به همراه پسرش می‌مانند و در جنگل با همسایه مرموزشان (شی) برخورد می‌کنند.

فینلی واجتک هیسانگ (Finlay Wojtak-Hissong) بازیگر فیلم The Banana Split Movie، نقش پسر را ایفا می‌کند.

جولز ویلکاکس بازیگر فیلم Under The Silver Lake و جوزف بیشارا (Joseph Bishara) بازیگر فیلم The Conjuring ایفا کننده‌ی نقش‌های مکمل هستند.

کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی کری هریس (Kerry Harris) بر اساس فیلمنامه‌ای از دن وی شی (Dan V. Shea) و داستانی از هریس و شی است.

کریستین تیلور (Christian Taylor) از Taylor Lane Productions، اوریان ویلیامز (Orian Williams)، انی استوارت (Annie Stewart) و هریس تهیه کنندگان این فیلم هستند که به ترتیب آثاری همچون Measure Of A Man، فیلم Control، فیلم Leaving Las Vegas را در کارنامه‌ی خود دارند.

کلی اپستاین (Clay Epstein) از Film Mode Entertainment، میچل، شی و جینا روگولو (Gina Rugolo) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

مسئولیت فروش بین المللی این فیلم بر عهده‌ی Screen Media با همکاری Film Mode Entertainment است.

بر اساس فرضیات، سازندگان به دنبال ساخت مجموعه‌ای از فیلم‌ها هستند که با این فیلم آغاز خواهند شد.

تیلور، یکی از تهیه کنندگان فیلم می‌گوید:

Dreamkatcher فیلمی با درون مایع ترسناک-هیجانی است که به کاوش موضوعات علمی در برابر ماوراء طبیعی می‌پردازد و من از کار کردن با کری و این گروه بازیگری شگفت انگیز، هیجان زده هستم.

شی در استخدام Rugolo Entertainment و Buchwald، میچل در استخدام ICM Partners و attorney Doug Stone، تامس در استخدام Gersh و Brillstein Entertainment Partners، واجتک هیسانگ در استخدام Coast to Coast و وکیل کارولین کنراد (Carolyn Conrad)، ویلکاکس در استخدام Abrams Artists Agency و Authentic Talent و Literary Management، هریس به همراه الینا لوینا (Elina Levina) در استخدام Harrison Artist Management هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.