تولید Candyman فیلم جدید جردن پیل در ماه اوت کلید می‌خورد

13 July 2019 - 16:30

مراحل تولید فیلمی که جردن پیل (Jordan Peele) قصد دارد برگرفته از فیلم موفق Candyman ساخته برنارد رز (Bernard Rose) در سال ۱۹۹۲ بسازد، در اوت امسال کلید می‌خورد. فیلم اصلی از زمان ساختش تا الان بسیار مورد اقبال طرفداران ژانر وحشت قرار گرفته و حالا به عنوان یکی از کلاسیک‌های این ژانر شناخته می‌شود. دو شماره دیگر از این فیلم هم بعدا ساخته شدند ولی هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت فیلم اول را کسب کنند. در این فیلم تونی تاد (Tony Todd) نقش‌آفرینی کرده بود. به سختی می‌شد واکنش‌هایی منفی نسبت به چنین پروژه‌ای شکل نگیرند ولی به‌سبب اعتبار جوردن پیل از فیلم‌هایی که ساخته این اتفاق نیفتاد. او قبلا با دو فیلم موفق Get Out و Us شهرت خوبی در ژانر وحشت کسب کرده است. با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که فیلم‌نامه‌اش براساس داستان کوتاه The Forbidden از کلایو بیکر (Clive Baker) نوشته شده، داستان یک دانشجوی کارشناسی ارشد به نام هلن لیل را دنبال می‌کند. او و دوستش برای نوشتن پژوهشی، درباره اسطوره‌ها و افسانه‌های محلی تحقیق می‌کنند. روحیه شکاک هلن، بعد از این که درباره وجود افسانه‌ای به نام Candyman شک می‌کند، کم‌کم‌ سبب می‌شود بفهمد که Candyman چیزی فراتر از یک اسطوره خیالی است. منتقدان بسیار از فیلم Candyman استقبال کردند. این تعریف چند علت داشت؛ خصوصا این که درباره مشکلات اجتماعی صحبت می‌کرد و همچنین داستان عاشقانه‌ای که داشت. پیل در حالی نسخه خودش از این فیلم را می‌سازد که از طریق کمپانی Monkeypaw Production که متعلق به خودش است، تهیه‌ی کار را هم برعهده دارد. گفته شده که این یک دنباله معنوی برای فیلم اصلی است، اما مشخص نیست که دقیقا منظورشان از دنباله معنوی چیست. تاد هم که در ابتدا احساسات متناقضی درباره این پروژه داشت، در آن حضور دارد.

به‌ نقل از Chicago Tribune، تولید Candyman به کارگردانی پیل ماه آینده در شیکاگو آغاز می‌شود. در حالی که بعضی صحنه‌های فیلم اصلی در سال ۱۹۹۲ در استودیوهای صدای لس‌آنجلس ساخته شده بودند، فیلم پیل صرفا در شیکاگو فیلم‌برداری می‌شود. مکان‌های دقیق فیلم‌برداری مشخص نشده‌اند ولی انتظار می‌رود تولید در اواسط آگوست شروع شود و در پاییز به پایان برسد.

پلات رسمی‌ای برای فیلم اعلام نشده اما احتمالا یکی از مضامینی که در فیلم به آن پرداخته خواهد شد، مسئله روزافزون «شیفتگی سمی» و مسائل متعدد مربوط به آن است. Candyman برده‌ی هنرمندی بود که در پایان مردم متعصب به‌خاطر رابطه‌اش با یک زن سفیدپوست به طرز فجیعی (لینچ) اعدامش کردند. این که دقیقا به چه شکلی قرار است مسئله شیفتگی سمی به افسانه Candyman گره بخورد معلوم نیست. با توجه به این که تولید فیلم قرار است چند هفته دیگر شروع شود، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری درباره این که فیلم برچه مسئله‌ای تمرکز دارد اعلام شود. به هر حال بنابه‌شنیده‌ها لاکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) قرار است نقش شخصیتی به نام آنتونی را بازی کند. آنتونی اسم آن پسری بود که در فیلم اصلی دزدیده می‌شد. شاید در فیلم پیل همان کارکتر را ببینیم که در تلاش است اطلاعات بیشتری از آن افسانه به‌دست آورد و انتقام مرگ هیتر لیل، زنی که نجاتش داد را بگیرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.